ik heb de vogende setup:
nu wil ik de quote omringen door plaatjes van quotation marks (66 en 99 zeg maar) als plaatje, het liefste met CSS, dus met generated content. Boeit me niks dat het niet werkt in IE.
Ik heb dus:
dit komt nu heel mooi inline voor de eerste <p>. En dat wil ik ook na de laatste (ook inline)
mijn allereerste poging was overigens:
probleem hiermee is dat de <p>'s blockelementen zijn en die quotes dus niet inline worden vertoond. Een oplossing met display: run-in; zou alleen voor de eerste werken en dat heb ik eigenlijk al opgelost.
Iemand slimme ideeen?
HTML:
1
2
3
4
5
| <blockquote> <p>- lap text -</p> <p>- lap text -</p> <address>- bron -</address> </blockquote> |
nu wil ik de quote omringen door plaatjes van quotation marks (66 en 99 zeg maar) als plaatje, het liefste met CSS, dus met generated content. Boeit me niks dat het niet werkt in IE.
Ik heb dus:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| blockquote p:first-child:before { content: url('quote_66.gif'); } |
dit komt nu heel mooi inline voor de eerste <p>. En dat wil ik ook na de laatste (ook inline)
mijn allereerste poging was overigens:
Cascading Stylesheet:
1
2
| blockquote:before {content: url('quote_66.gif')} blockquote:after {content: url('quote_99.gif')} |
probleem hiermee is dat de <p>'s blockelementen zijn en die quotes dus niet inline worden vertoond. Een oplossing met display: run-in; zou alleen voor de eerste werken en dat heb ik eigenlijk al opgelost.
Iemand slimme ideeen?