Ik ben eventjes de putty-source aan het aanpassen om die te kunnen laten printen (jobke voor't werk).
Dit is de functieheader die ik heb bijgemaakt:
Wanneer ik dan compile zegt ie:
Dit is zeer vreemd en ik heb hier geen enkele oplossing voor. (Daar die syntax toch , denk ik, C-syntaxtisch correct is).
Kan er mij iemand licht verschaffen?
**EDIT** dom van de topic name
Ik krijg ook een error als:
Alhoewel de functie juist boven de functie waar ik dit in oproep gedefinieerd is...
Verder ook die wchar_t...
Die WAS bekend voorheen, maar dan doe ik mijn aanpassingen en plots kent ie dat niet meer?
Dit is de functieheader die ik heb bijgemaakt:
C++:
1
| (regel 264) void copy_rect_to_buffer(Terminal* term, pos top, pos bottom, int rect, int desel, wchar_t* &workbuf, int &buflen, int &wblen); |
Wanneer ik dan compile zegt ie:
code:
1
2
3
4
| c:\sources\tmp\putty\terminal.h(264) : error C2143: syntax error : missing ')' before '&'
c:\sources\tmp\putty\terminal.h(264) : error C2143: syntax error : missing '{' before '&'
c:\sources\tmp\putty\terminal.h(264) : error C2059: syntax error : '&'
c:\sources\tmp\putty\terminal.h(264) : error C2059: syntax error : ')' |
Dit is zeer vreemd en ik heb hier geen enkele oplossing voor. (Daar die syntax toch , denk ik, C-syntaxtisch correct is).
Kan er mij iemand licht verschaffen?
**EDIT** dom van de topic name
Ik krijg ook een error als:
code:
1
| warning C4013: 'copy_rect_to_buffer' undefined; assuming extern returning int |
Alhoewel de functie juist boven de functie waar ik dit in oproep gedefinieerd is...
Verder ook die wchar_t...
Die WAS bekend voorheen, maar dan doe ik mijn aanpassingen en plots kent ie dat niet meer?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 13:24 ]