Toon posts:

V6800 Video Capture in Win2000 (NT5)

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn video in werkt niet in win2000 :'(
Ik heb een Asus V6800 Deluxe met video in dus. *D

Weet er iemand hoe je de video in van de Asus V6800 Deluxe in win2000 kan laten draaien? bv in netmeeting? :? In winME gebruik ik mijn video in om met mijn digi camera zodat hij in bv netmeeting als webcam werkt. :+ Maar in win2000 lukt dit niet. Volgens mij omdat er nog geen win2000 drivers uit zijn die de video in supporten?? |:( Klopt dat of zijn die er wel? :? zo niet, is er een andere optie om deze te activeren binnen win2000? :?

Alvast bedankt voor jullie Reactie :)
Ohja Gelukkig Nieuwjaar nog enzow :7

Verwijderd

Topicstarter
Niemand kan helpen?

hmmz

Verwijderd

Als je goed op de Asus site kijkt zie je dat de video capture niet goed werkt onder W2k o.a. Netmeeting. Gewoon capturen wil wel met de capture mogelijkheid van Asus zelf, maar hij droped wel veel frames. Gewoon wachten op een nieuwe capture driver

Verwijderd

Topicstarter
thnx

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:24
Oh?
Onder 2K kan ik gewoon een Videorecje aanlsuiten en tv of video kijken :o

• Dewoudloper
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-03-2025
dus ik ben niet de enige die dit probleem heeft!!
het is wel heel lastig want hij dropt niet een klein beetje frames maar heeel veel en ik heb alles geprobeerd maar niks werkt, als er iemand een oplossing weet zou ik die graag willen horen

Verwijderd

Video in werkt bij mij wel, alleen bij het capturen heb ik ook last van een erg hoge framedrop :( . Weet iemand of asus nog andere drivers gaat maken die dit probleem oplossen??

• Dewoudloper
volgens mij hebben ze net de site geupdate dus ik zou daar maar even kijken ik ben nu versie 5.33 voor win2000 aan het downen, tis het proberen waard,
weet trouwens iemand waarom ik niet meer kan overschakelen naar mijn tv.
het is net of mijn tv-in niet meer bestaat

Verwijderd

Ik heb versie 6.49 van deze duitse site

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V6800/

kijken of dit helpt

p.s. 12.90 had ik al en die gaf ook veel framedrops

• Dewoudloper
nou het zag er iets beter uit volgens mij,
maar het stinkt nog steeds (klote win2000)
als er nog iemand een tip heeft post em dan ff

• Dewoudloper
is er nog iemand die iets nieuws heeft omtrend de capture drivers voor de asus?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op vrijdag 21 september 2001 21:45 schreef Dewoudloper het volgende:
is er nog iemand die iets nieuws heeft omtrend de capture drivers voor de asus?
Ja, ikke. Heb zelf een V7700 en ook daar kan je heel slecht mee capturen in W2K. Kijken gaat prima, maar capturen kan je vergeten. :r Dus heb ik een mailtje naar alle Asus tech gestuurd (USA, Duitsland, Taiwan). Het antwoord was als volgt: Ja, we weten dat er een probleem is met het capturen van Vxxxx videokaarten in W2K. Nee, er is geen oplossing, je moet zelf hun site in de gaten houden voor een nieuwe driver. :?

Tot op heden heb ik nog geen nieuwe driver gevonden... :(

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-08 09:43
Wat is dan het probleem met capturen??

Ikzelf heb de V6800 deluxe en onder win2000 kan ik goed opnemen. 25 frames per seconde (want 30 gaat fout omdat pal volgens mij maar 25 is) en dan kan ik uncompressed of de asus avi compressie gebruiken. Gaat allebij goed

Ikzelf ben eigenlijk verder nog een newbie op capture gebied. Dus als iemand mij kan uitleggen hoe ik nu het beste een tv-programma kan opnemen, graag.

3kwp pvoutput

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Capture je dan full screen of half-size?
Als jij wel in W2K full-screen kan capturen mag je jezelf gelukkig prijzen, vele anderes Asus bezitters lukt dat nog niet... :'(

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Dewoudloper
Het is mij tot nu toe nog steeds niet gelukt,
Heb nu dualboot 98/2000 dus kortom capture in 98 en schakel dan over naar 2000 (stabieler bij mij).
Tot nu toe enige oplossing

Verwijderd

Nee nog altijd geen oplossing ben ook op zoek maar er is niets te vinden Asus V6800 Deluxe werkt niet onder win2k als je netmeeting doet en ja dualboot is de enige oplossing erg Lastig ( Asus dit kan toch beter )

Verwijderd

Volgens mij is er nu een oplossing heb net de 1.08 capture drivers gedownload en deze moeten werken :)

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 10:54 schreef Regkid het volgende:
Volgens mij is er nu een oplossing heb net de 1.08 capture drivers gedownload en deze moeten werken :)
hehhe en werkt het niet zeker? Bij mij in ieder geval niet
Pagina: 1