Toon posts:

[XP] USB 2.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oi met de komst van mijn mp3-speler creative muvo2 4gb welke usb 2.0 ondersteunt... ik keek op de doos van mij moederbord, en zag daar staan dat deze ook 2.0 ondersteunt. Maar toch als ik mijn mp3speler in plug zegt i toch dat het een trage usb hub is... wat moet ik doen om usb 2.0 te activeren? iets met service packs geloof ik maar weet niet welke ik moet hebben van microsoft site... want ik houd niet zo van service packs :( altijd als ik zo ding installeer is het een dag later formateren. weten jullie misschien dan ook de juiste url

ik heb xp home zonder service packs geinstalleerd en nog nooit een windows update uitgevoerd.

alvast bedankt _/-\o_
bas

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
nog nooit een update uitgevoerd en geen servicepacks geïnstalleerd... :? En dan klagen dat 't niet werkt? Ik zou daar toch echt eens mee beginnen voordat je klaagt...

Vragen om een linkje hoeft niet, Google weet dat makkelijk te vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 03-11-2004 13:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Je moet zowiezo sp1 installeren om usb2.0 te laten werken, mocht op je moederbord de usb 1.1 zijn dan wordt er waarschijnlijk bedoelt dat er m.b.v. een bracket usb2.0 poorten kunnen worden gebruikt

Verwijderd

Topicstarter
Oke als ik dan sp2 wilt installeren... kan dat gewoon op een helemaal schone xp dus zonder sp1? geeft dit geen problemen ? en is die xp2 nu een beetje bug vrij dan ? :|

Verwijderd

SP1 is voldoende om het te laten werken, sp2 kan zonder sp1 geïnstalleerd worden. Dit is niet aan te raden.

sp2 is ondertussen al wel bugvrij, alleen is er soms nog een probleem met ADSL USB modems

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik zo lui lijk... maar als ik naar die mircosft of gewoon google op sp1 dan word je echt van het kastje naar de muur gestuurd je krijgt gewoon 20duizend pagina's is er nou gewoon een normale download llink dat zegt "download sp1 here" :|... want je heb nu ook weer sp1 en dan weer sp1a... kan iemand mij ff sp1 dl link paste ? hartelijk dank... :'(

Verwijderd

windows update?

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

installeer dan ook gelijk de post sp1 hotfix voor usb 2.0 als je sp2 niet wilt installeren: http://support.microsoft.com/?kbid=822603

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:17:
SP1 is voldoende om het te laten werken, sp2 kan zonder sp1 geïnstalleerd worden. Dit is niet aan te raden.

sp2 is ondertussen al wel bugvrij, alleen is er soms nog een probleem met ADSL USB modems
Waarom is dat niet aan te raden? Waar heb je die wijsheid vandaan? Onzin dus.
En SP2 is niet meer gewijzigd sinds de final release, dus hoezo "ondertussen bugvrij"?

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 03-11-2004 14:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 20:26
Waarom zou je geen SP2 installeren? Zitten echt aardig wat updates en verbeteringen in t.o.v SP1.
Ben je meteen van het gezeur af. :Y)

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:54

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik zou die SP2 direct op installeren, je kan er weinig verkeerd meedoen. Soms werkt een proggie niet na SP2-installatie, maar er is vervanging genoeg in de 99% van de gevallen.
* rapture gaat ervan uit dat je goede drivers gebruikt en je pc is redelijk virus/spyware/trojan-vrij.
Pagina: 1