MS troll's en weer meer onzin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21
nieuws: 'Extreem kritieke' buffer-overflowbug iframes IE

Zal het dan ooit ophouden? :r

* Nik kotst op MS afzeikers :(

[ Voor 24% gewijzigd door Nik op 03-11-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lijkt me een gevalletje voor TMF :) .

FA > TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar maak je je druk om man? Mijn god...chillout. Het stoort mij echt totaal niet die reply, maarja...waar een mens zich niet allemaal druk over kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
Hmmm... Ik vind het gewoon schandelijk dat bij iedere bug of wat dan ook, MS weer de grond in gestampt moet worden.

Wat zeurt iedereen over deze grote fout? MS heeft SP2 uitgebracht, en niet voor niets. SP2 doet zijn werk goed. En al dat gezeur over "stap over op FireFox", belachelijk gewoon.

Mensen die problemen krijgen met deze exploit zijn zelf gewoon dom, had dan SP2 geïnstalleerd, punt uit.

Na honderden FP postings over MS, wordt er in 9/10 newsitems gebaat over FireFox dit en M$ dat.

We weten het ondertussen allemaal al dat Fire Fox 1000x beter is dan IE, we weten ondertussen ook dat M$ geldzuigers zijn, dat ze te lui zijn om te patchen, en dat Linux nooit ergens last van heeft. Get over it!

Kennen jullie die reclames waarin je lekker goedkoop geld kan lenen? Irritant he? Nou zo vind ik die anti-MS reply's nu ook. Voor de vergelijking: je ziet ze de hele dag door, je schiet er niets mee op, ze gaan irriteren vanaf het moment dat je ze weer ziet, en het zal ook nooit ophouden ook. :/ zielig

Wanneer zien de mensen die op deze newsberichten een reply geven, eens in dat ze best storend bezig zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door Nik op 03-11-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 12:56:
Waar maak je je druk om man? Mijn god...chillout. Het stoort mij echt totaal niet die reply, maarja...waar een mens zich niet allemaal druk over kan maken.
En wat probeer je nu duidelijk te maken?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op 03 november 2004 @ 13:08:
[...]
En wat probeer je nu duidelijk te maken?
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat ik me afvraag waarom mensen zich zo ontzettend aan dat M$ storen, kijk als iemand moedwillig loopt te zeiken op microsoft kan ik er nog mee inkomen maar zo;n reply als waar het nu omgaat is zo onschuldig, ik kan me er niet druk om maken iedergeval.

Mijn mening probeer ik dus duidelijk te maken, misschien niet al te duidelijk in mijn eerste reply..bij deze dan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:18:
[...]

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat ik me afvraag waarom mensen zich zo ontzettend aan dat M$ storen, kijk als iemand moedwillig loopt te zeiken op microsoft kan ik er nog mee inkomen maar zo;n reply als waar het nu omgaat is zo onschuldig, ik kan me er niet druk om maken iedergeval.

Mijn mening probeer ik dus duidelijk te maken. :)
Er zijn blijkbaar nogal wat mensen die een "short temper" hebben en snel uit hun slof schieten. Jij hoeft ook daar weer niet op te reageren als je je er aan ergerd dat iemand snel uit zijn slof schiet enz. enz. ;)

Nouja, haal even adem, tel tot 10 en doe maar weer lief tegen elkaar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 21:53
Is het niet mogelijk om een soort filter in te bouwen zodat de text m$ niet meer geplaatst kan worden? Super kinderachtige oplossing, maar aangezien er nog steeds een hoop mensen zijn die maar niet willen begrijpen dat microsoft flames niet getolereerd worden, zou je dit haast gaan doen.
Tuurlijk, het werkt niet tegen andere niet onderbouwde verwijten richting MS en Bill Gates "humor", maar misshien is het een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
Dan zou het censuur zijn... lijkt me ook niet de bedoeling.

Ik wil gewoon duidelijk maken dat we ondertussen wel weten dat MS een rotbedrijf is, en dat Fire Fox veel beter is. Get over it... We snappen het na 1000 posts wel.

(zie ook proller in "MS troll's en weer meer onzin")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Het zou nuttig zijn als er qua moderatie wat posts aangedragen worden en er wat mee gedaan wordt. Anders zie ik weinig heil in het zoveelste topic over dit onderwerp en zal ik het sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Is het niet mogelijk om een soort filter in te bouwen zodat de text m$ niet meer geplaatst kan worden?
Daar is al een topic over.
Pagina: 1