Ik heb een probleem met Veritas backup exec 9.1 op een windows 2000 server met sp4
Als ik de remote agent heb geinstallerd op de te backupen server, is deze niet te benaderen op de backup exec server. je ziet de server wel maar de directorys en shares zijn grijs en dus niet te selecteeren.
De volgende dingen heb ik reeds getest:
- In veritas op de betrefende server rechts klikken en properties kiezen. Dan geeft hij aan dat de service draait en ok is, versie nummer van de remote agent klop ook.
- De log van de installatie van de remote agent nagekeken, geen gekke dingen gevonden de install is volgens de log goed verlopen.
- licentie probleem is ook uitgesloten, genoeg licentie,.
- TCP/Ip tool van veritas gedraait, verbinding tussen de twee is OK.
- De rechten op de shares gecheckd, ook de admin share. (ziojn ook te benaderen vanaf de backup server.
- Tweede netwerk kaart op de backup server uitgezet,.
- Poorten van veritas aangepast.
- Telnet naar poort 10000, test is goed, communicatie in mogelijk
- Remote agent ook via command line geinstallerd.
Im out of options........
Iemand nog een sugestie?
Alvast bedankt.
Als ik de remote agent heb geinstallerd op de te backupen server, is deze niet te benaderen op de backup exec server. je ziet de server wel maar de directorys en shares zijn grijs en dus niet te selecteeren.
De volgende dingen heb ik reeds getest:
- In veritas op de betrefende server rechts klikken en properties kiezen. Dan geeft hij aan dat de service draait en ok is, versie nummer van de remote agent klop ook.
- De log van de installatie van de remote agent nagekeken, geen gekke dingen gevonden de install is volgens de log goed verlopen.
- licentie probleem is ook uitgesloten, genoeg licentie,.
- TCP/Ip tool van veritas gedraait, verbinding tussen de twee is OK.
- De rechten op de shares gecheckd, ook de admin share. (ziojn ook te benaderen vanaf de backup server.
- Tweede netwerk kaart op de backup server uitgezet,.
- Poorten van veritas aangepast.
- Telnet naar poort 10000, test is goed, communicatie in mogelijk
- Remote agent ook via command line geinstallerd.
Im out of options........
Iemand nog een sugestie?
Alvast bedankt.