Crash schreef op 03 november 2004 @ 13:53:
Ik ga niet geheel inhoudelijk in op bovenstaande reacties, en het vorig LA topic, maar ik zal hier even kort toelichten waarom het RTCW: ET topic is dichtgegaan, evenals het vervolgtopic.
Het RTCW: ET (deel 8) is gesloten, omdat het geheel steeds meer verzande in een offtopic geheel waar een groot aantal van de posts niet meer interessant waren om te lezen voor buitenstaanders.
Dit ben ik niet met je eens.
Een buitenstaander kijkt sowieso niet in dat topic, net zo min als ik in een diablo2 topic zou kijken.
de mensen die ET spelen weten wel waar het over gaat (ging)
Zo nu en dan kwam er een post tussen door die wel nuttig en interessant is om te lezen, maar hier werd snel genoeg weer afbraak aan gedaan door offtopic geneuzel.
sorry hoor, maar de laatste pagina's waren juist gevuld met nuttige info voor vooral de beginnende speler die met zijn configs wilde werken.
er werden van allerlei handige settings genoemd die het spelen beter en makkelijker maakten.
dat noem ik niet off-topic.
Uiteindelijk is dit ons op gaan vallen en zijn er diverse edits uitgevoerd, en is uiteindelijk de topicwarning ingeschakeld.
Dit word toch juist opgevat als heel erg kinderachtig

Zoals vermeld zijn de meeste achter in de 20 of 30 jaar.
Als je dan iets wilt posten en je krijgt met dikke rode letter een waarschuwing in beeld dat je moet oppassen met wat je post dan lok je toch juist reacties uit.
is natuurlijk niet een reden om te off-topic te lullen, ben ik met je eens.
Maar om nou te zeggen dat er meer off-topic wel gepost dan on-topic ben ik niet met je eens.
De hele sfeer zoals die nu is, is heel erg vijandelijk naar elkaar toe.
GoT mensen (buitenstaanders en mods) tegen de RTCW: ET mensen.
Nu laat ik in het midden wie er hier mee begonnen is, en dat maakt me ook helemaal niet uit, maar om er een wellus nietus spelletje te maken is niet echt proffesioneel (zo goed geschreven?) vind ik.
Als je problemen hebt met een paar users die de hele tijd off-topic posten, geef die dan een ban voor een week ofzo.
Maar zet niet met dikke letters in het topic
MODBREAK want dat is echt ontzettend kinderachtig en komt bij de ons over als iemand die ff wil laten zien dat ie macht heeft.
om dan iemand een ow te geven vind ik weer anders, dat kun je altijd gebruiken als eerste (tweede) waarschuwing waarna een ban van bijvoorbeeld een week volgt ofzo.
Maar soms waren er ook mods die iemand een ow gaven voor de kleinste dingen.
Dat gaat dus ook nergens over.
De laatste paar pagina's ging het haast werkelijk nergens meer over, en waren het vooral de personen die zich speciaal voor het RTCW: ET topic geregistreerd hadden de aanstichters tot nog meer offtopic onzinnig geneuzel.
Zoals hierboven vermeld, de laatste pagina's (van wat er nu nog staat) zijn
niet off-topic.
en mensen die zich speciaal aanmelden om off-topic te lullen kun je toch makkelijk bannen

niet dat ik nu mensen wil verwijderen van dit forum, maar als jullie daar
zo'n probleem mee hebben is dat toch een optie?
Wij hebben het lange tijd aangekeken, want het topic stond al enige tijd op het lijstje om keihard dicht te gooien, maar dit hebben we zolang mogelijk uitgesteld.
Waar slaat dit nu weer op
dit komt over alsof jullie gewoon een reden zoeken om "ons" te verwijderen van GoT.
Als dit dan toch een technisch forum is, waarom verwijder je dan niet meteen het spelen en software gedeelte????
Dit vind ik echt flauwekul.
Wij zien namelijk dat er ook users zijn die wel fatsoenlijk in het RTCW: ET topic kunnen posten, die hun echt nuttige replies ook wel eens afwisselen met een wat meer gezellige reply. Maar dan op een manier dat het nuttige en inhoudelijke aspect de boventoon voert. Niet dat er een offtopic rage wordt ontketend.
Wij weten dus ook heel goed dat het sluiten van het topic nadelig is voor een aantal andere users. Dit vinden wij dan ook spijtig voor hen, maar tot nader overleg binnen de SP crew worden nieuwe grote RTCW: ET topics niet toegestaan, en zijn zij hier helaas nog een tijdje de dupe van. Om nu al te roepen dat een RTCW: ET topic nooit meer toegestaan wordt is nogal voorbarig van sommige users.
als je het dus goed aanpakt en de users verwijderd die je niet wilt hebben hou je dus alleen maar deze over.
Maar die optie is dus alleen mogelijk wanneer jullie (de mods) niet zo'n streng beleid handhaven.
En dus niet om het minste al weer met een MODBREAK en een OW aankomen zetten.
Het vervolg topic op het grote RTCW: ET topic is dichtgegaan, omdat het nu eenmaal niet toegestaan is om zonder overleg met een moderator per direct weer een nieuw topic te openen als voorgaande topic gesloten is. Daarnaast was het ook nog eens een startpost met daarin enkel de verwijzing naar een soortgelijk topic op een ander forum. Dit is een leuke tijdelijk oplossing, maar niet gewenst en kan gezien worden als spam.
ben ik met je eens dat die dan dicht gaat, ook wel begrijpelijk.
Maar vind het niet echt spam, ten eerste omdat ie dat erbij zet. en ten tweede, als je die link in je sig zet is er niets aan de hand

Zoals al aangegeven in het RTCW: ET topic zal er uiteindelijk een update volgen. Wacht dus even geduldig af en geef ons de kans en de tijd om goed over de zaken na te denken
Wij hebben namelijk ook nog zaken als school/werk waar we ons mee bezig moeten houden

nou we wachten af