NEC DVD+RW ND-3100AD firmware update

Pagina: 1
Acties:

• ericck
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09-2025
Het DVD+R kamp heeft een eigen website waar je je gemakkelijk nieuwe firmware zou moeten kunnen vinden. Helaas is die site hopeloos verouderd, en wordt het lastig om voor mijn NEC dvd brander de firmware te krijgen. Op de sites van Dell en NEC kan ik ook geen firmware vinden.
In de FAQ staat o.a. de site van rpc1.org, hier staat ook nog niks voor mijn drive. Weet iemand of er ergens al updates available zijn?

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 09:08
Misschien dat je hier iets aan hebt. Hier staat namelijk dat de ND-3100 qua hardware hetzelfde is als een ND-3500 en dat je met de ND-3500 ook -R kan branden. Verder kan ik met google ook niet echt veel informatie vinden over nieuwe firmwares voor de ND-3100.

• ericck
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09-2025
Misschien dat ze inderdaad hetzelfde zijn, maar op andere delen van dat forum kom ik ook weer gevallen tegen waarbij het flashen van de ND-3100 is foutgegaan. Dus het lijkt me toch een beetje risicovol. Of valt dat mee?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

The Third Man

The Third Jellyfish

EDIT Mmm NEC heeft ze niet meer online staan??? Ik denk in verband met de hacks van herrie enzo :P, ik zou NEC support ff mailen.

[ Voor 173% gewijzigd door The Third Man op 03-11-2004 14:25 ]