Enige tijd geleden heb ik n herinstal (XP Pro) uitgevoerd. Daarna begonnen de problemen met de USB-poorten. Hardware die wordt aangesloten wordt gedetecteerd door Windows, incl. omschrijving, en Windows gaat vervolgens op zoek naar de bijbehorende software. Deze software wordt ook gevonden, maar tijden de installatie krijg ik die foutmelding, waarna Windows doodleuk verteld dat het apparaat niet goed geinstalleerd is en mogelijk niet goed werkt. Alleen mn muis (Logitech optical wheel mouse) wil nog werken op usb, deze wordt ook goed geinstalleerd. Overige apparatuur (Epson R300, Logitech webcam, PnP MP3 speler) bedanken ervoor. Ook de software van Epson gaat tijdens installatie proberen de printer te detecteren en geeft aan dat ie niks kan vinden.
Wat heb ik gedaan?
-Intel chipsetdrivers ontelbaar vaak geinstalleerd en verwijdert
-USB controllers 452382x weggemieterd en opnieuw laten installeren door windows
-Logboeken doorgespit, niks gevonden
-Bios settings doorgespit
-Spanning per USB poort is ok aldus windows
-Een extra USB controller aangesloten op het moederbord, same shit
etc etc
Inmiddels ten einde raad nog een herinstallatie uitgevoerd, tijdens de instal de webcam aangesloten gelaten, en die werkt nu naar behoren...
Het belangerijkste vind ik dat ik weer kan printen, maar zolang ik niet van die error (de gegevens zijn ongeldig) afkom zit ik muurvast!
Specs: Aopen ax4bs pro
Intel 2.53 533
512 MB Ram
POV Ti4280
300 watt PSU
Alvast bedankt!
Wat heb ik gedaan?
-Intel chipsetdrivers ontelbaar vaak geinstalleerd en verwijdert
-USB controllers 452382x weggemieterd en opnieuw laten installeren door windows
-Logboeken doorgespit, niks gevonden
-Bios settings doorgespit
-Spanning per USB poort is ok aldus windows
-Een extra USB controller aangesloten op het moederbord, same shit
etc etc
Inmiddels ten einde raad nog een herinstallatie uitgevoerd, tijdens de instal de webcam aangesloten gelaten, en die werkt nu naar behoren...
Het belangerijkste vind ik dat ik weer kan printen, maar zolang ik niet van die error (de gegevens zijn ongeldig) afkom zit ik muurvast!
Specs: Aopen ax4bs pro
Intel 2.53 533
512 MB Ram
POV Ti4280
300 watt PSU
Alvast bedankt!