Toon posts:

ViVo-adapter ASUS 9800XT waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Matched: asus, vivo
3 maanden geleden heb ik een nieuw systeem gekocht, lekker gespaard en eens goed gek gedaan door er een videokanon in te zetten.
De ASUS ATI Radeon 9800XT TVD 256mb :9~. Toen woonde ik nog thuis en heb de pc (voor het eerst in mn leven) door de pc winkel in elkaar laten zetten...
Nu 3 maanden later woon ik samen en wou mn tv met n kabeltje als 2e monitor gebruiken. Echter nergens een ViVo-adapter in de doos. Heb alles doorgezocht en de computerwinkel waar ik de pc heb gekocht zeggen dat ze hem hebben geleverd, wat dus niet het geval is 8)7 De man van de winkel wil er wel een bijbestellen, maar dat zou me dan € 100,- kosten :(
Heb al rondgezocht , ook meerdere vragen naar de ViVo-adapter gevonden, maar nooit een antwoord, nooit een webwinkel o.i.d. waar je een losse ViVo-adapter kunt bijbestellen.
Heb gebeld met Asus Nederland en met 1 van de 3 distributeurs, maar die konden me ook niet helpen... |:(
Wie o wie kan me wel helpen??

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:48

Griffin

Is mythical

Geen matches
ik vind dat die winkel hem gewoon moeten geven als service.
want zoiets kan voorkomen en als de winkel klantvriendelijk is en goede service vind ik dan horen ze m dan nogmaals te geven (als je hun woord moet geloven)
En als die winkel hem niet heeft en moet bestellen dan doe je het op hun koste. als het ware garantie.
zei hebben hem in elkaar gezet en horen alles goed te leveren.

En anders moet je m kopen. maar 100 eurie is wel duur

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Nou inderdaad 100 euri is veel te veel geld voor zo'n adapter, vandaar dat ik hier ook zoek naar een andere plek waar je zo'n ding kunt bestellen...
wie het weet dank ik eeuwig _/-\o_

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Matched: asus
Je kan Asus ff bellen :)

ASUS HOLLAND B.V. +31-591-666-855

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Matched: asus
Heb ik gedaan, die kunnen niks voor je doen...
Distributeurs ook niet... |:(

Verwijderd

Geen matches
is dat gewoon dat kabeltje?

of heb je het op dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.explosivelabs.com/reviews/fx5900_hoedown/albatron_cables.jpg

HAHA ROFL dat zit zelfs by myn powercolor 9600PRO!twv 110 eur :9 B) heb ff in doos gekeken

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 22:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ja dat gaat om die adapter...
Normaal gesproken krijg je het ook bij een 9800 XT geleverd, maar de computerwinkel waar ik hem heb gekocht hebben t er niet bij gedaan....
Weet iemand ook waar je die dingen los kunt kopen???? ;(

Verwijderd

Geen matches
Als je de handelaar kan bewijzen dat het er normaal moet bijzitten moet hij het wel geven want de kaart heeft geld genoeg gekost :7 Anders stel je maar proces verbaal op }:O

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 00:06:
Als je de handelaar kan bewijzen dat het er normaal moet bijzitten moet hij het wel geven want de kaart heeft geld genoeg gekost :7 Anders stel je maar proces verbaal op }:O
hahaha jah, dat gaat niet lukken. Word een leuk wellus / nietus spelletje.

Maar is het niet een beetje telaat dat je er nu meekomt? 3 maanden na aankoop.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Matched: vivo
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 09:42:
[...]

Maar is het niet een beetje telaat dat je er nu meekomt? 3 maanden na aankoop.
Hoezo te laat. Als de TS het 'onderdeel' niet eerder nodig heeft gehad dan let hij er niet op.
Maar je heb wel gelijk dat het een wellus nietus spelletje word als je naar die winkel gaat.
En een proces opstellen kost je meer dan zn ding kopen. |:(

[offtopic]
dat was bij mn pa ook zo.
Laats clean instal gedaan en pakte de doos erbij waar drivers cds in zaten. toen zei die wats da (een Geforce FX5200 vivo box). dus ik uitleggen waarvoor het was zei ie: Ojah da had ik gekocht ja.
en dat was 4 maanden geleden ongeveer.
[/offoptic]

Verwijderd

Geen matches
Griffin schreef op 04 november 2004 @ 10:14:
[...]

Hoezo te laat. Als de TS het 'onderdeel' niet eerder nodig heeft gehad dan let hij er niet op.
Maar je heb wel gelijk dat het een wellus nietus spelletje word als je naar die winkel gaat.
En een proces opstellen kost je meer dan zn ding kopen. |:(
[/offoptic]
Maar hoe denk je dat de winkelier dan denkt, als je pas na 3 maanden na aankoop terugkomt, en zegt "dit zit er niet bij" jah hallow Dan had je dat maar gelijk bij aankoop moeten checken of binnen paar weken, maar niet naar 3 maanden man.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
[b]Maar hoe denk je dat de winkelier dan denkt, als je pas na 3 maanden na aankoop terugkomt, en zegt "dit zit er niet bij" jah hallow Dan had je dat maar gelijk bij aankoop moeten checken of binnen paar weken, maar niet naar 3 maanden man.
Dat is t juist, doordat ik er nu pas achter ben gekomen wordt het een veel te groot wellus/nietus spelletje, het is de moeite niet om er een proces voor te starten; rechtsbijstand doet niets omdat het bedrag te klein is en als je het zelf start kost het meer tijd, moeite en geld dan dat het waard is..
Dus ik ga maar gewoon op zoek naar een plek waar ik zo'n ding los kan kopen.
Vanmiddag ga ik ff naar die computerzaak toe om het te proberen om het op een accoordje te gooien, hij levert het onderdeel voor inkoopsprijs en anders noem ik z'n naam hier in t forum O-) })
Kijken of de macht bij Tweakers ligt :7

Verwijderd

Topicstarter
De macht van Tweakers is groot _/-\o_
Eerst wou hij voor € 100,- een nieuwe ViVo-adapter leveren, nu doet ie t voor inkoopsprijs: ca. € 25,- :)

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 16:53:
De macht van Tweakers is groot _/-\o_
Eerst wou hij voor € 100,- een nieuwe ViVo-adapter leveren, nu doet ie t voor inkoopsprijs: ca. € 25,- :)
Tweakers he :P

gefeli ermee. en good job

[ Voor 3% gewijzigd door Griffin op 04-11-2004 19:02 ]

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Geen matches
Leuke marge trouwens, inkoop 25 euro, verkoop 100 euro..

Was getekend, enz. | specs

Verwijderd

Topicstarter
Wat wel jammer is is dat er nog steeds geen plek bekend is waar je die krengen los kunt kopen...
Voor mensen die een zelfde soort probleem hebben en gaan zoeken op Vivo adapter en bij deze thread uitkomen zeg maar 8)
Dus nogmaals; Weet iemand waar je ViVo-adapters/kabels los kunt kopen??

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:35:
Wat wel jammer is is dat er nog steeds geen plek bekend is waar je die krengen los kunt kopen...
Voor mensen die een zelfde soort probleem hebben en gaan zoeken op Vivo adapter en bij deze thread uitkomen zeg maar 8)
Dus nogmaals; Weet iemand waar je ViVo-adapters/kabels los kunt kopen??
je had m toch via die winkel besteld voor inkoop prijs??
Pagina: 1