Wat kost een huurlijntje?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:46

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
van KPN ofzo

Ik hoorde dat het 150,- per maand is :?

Hoe zit dat precies?

met papier mache kun je alles maken!!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
dat zal wel meer zijn. Ligt er aan wat voor een type huurlijn, over de hoeveelheid centralens deze moet gaan lopen. Volgens mij was het iets van 600 piek per maand ofzow. Op de kpn site kan je er meer info over vinden

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 01 januari 2001 18:00 schreef Servowire het volgende:
Ik hoorde dat het 150,- per maand is :?
Zal dan wel een 14k4tje zijn, kan je leuk icq'en ;)

• Servowire

Servowire

Topicstarter
14k4 is wel sneller dan wat ik nu heb :(

Dus het is misschien een optie

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ADSL is (nog?) geen optie voor je? Dat is een stuk interessanter dan een (dure) huurlijn.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Servowire

Servowire

Topicstarter
geen ADSL hier

:( :(

Ik heb 150,- per maand voor internet, maar kan hier alleen Telefoon of Kabel á la Casema krijgen :(

*snif*

• Timmey
  • Niet online
Wees 'ns actief, en bel kpn ofzo, dan kom je vanzelf wel bij de persoon terecht die je er meer over kan vertellen.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 01 januari 2001 22:48 schreef Servowire het volgende:
geen ADSL hier

:( :(

Ik heb 150,- per maand voor internet, maar kan hier alleen Telefoon of Kabel á la Casema krijgen :(

*snif*
Voor 150 piek per maand kun je 2,777777 (8> uur achter je beeldscherm zitten staren naar het internet. (gebaseerd op daluren, 1,80 per uur). Als je vaak in het weekend internet (1,20 per uur) kun je het wel rekken tot ong. 3 uur per dag. (Of 2 uur per dag en 5 uur per dag in het weekend of zoiets)

Ik neem aan dat je ook wel eens iets ANDERS doet met je computer behalve internetten, dus eigenlijk zou je het moeten redden met 3 uur per dag.... ik ga er even vanuit dat je of op school zit, of werkt en dat je dus overdag tussen 9 en 5 wel andere dingen te doen hebt.

Uiteraard raak je dan WEL het heerlijke 24/7 connected gevoel kwijt.... nu kun je je vriendin een beurt geven terwijl je de verbinding lekker open laat staan, en dat is met telefoon iets minder comfortabel internetten natuurlijk...

Tis in jouw geval een afweging tussen goedkoop en kwaliteit. Je weet wat Rendo biedt voor die prijs, en daar moet je het mee doen.... de enige andere oplossing is dus de KPN telefoonkosten, wegens het ontbreken van ADSL.

Als je heel veel internet en graag 24/7 online wilt zijn zou ik kabel houden. Internet je 2 tot 3 uur per dag, en kun je daarbuiten makkelijk zonder, neem dan KPN Telefoon.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 22:23
een dedicated 512kb lijntje is 138.000,- gulden om aan te laten sluiten, en ongeveer 10.000,- per maand, dat is voor een bedrijf.
voor een particulier weet ik het niet.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op dinsdag 02 januari 2001 21:38 schreef MindZ het volgende:
een dedicated 512kb lijntje is 138.000,- gulden om aan te laten sluiten, en ongeveer 10.000,- per maand, dat is voor een bedrijf.
voor een particulier weet ik het niet.
Geen idee waar je die prijzen vandaan haalt. Ik heb hier de prijzen van UUnet naast me liggen. Het aanleggen van een lijn kost om en nabij de 5000,- gulden. Da's wel wat minder dan ruim 130.000,-. Die 10.000 zit wel aardig in de buurt

• Uberprutser
  • Laatst online: 19-08 10:37
Kosten: SDSL 56k6: Fl 42,- ex BTW. en dat is van punt naar punt, en kan niet naar een provider toe. Wat wel leuk is; Als je de kpnmonteur lief aankijkt, wil ie misschien het filter tussen de centrale en jouw huis ertussenuit knippen. Hebbie ipv 56k6, 2048k! Dit heeft een bedrijfje in Rijswijk ZH, ervaring ermee dus :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1