specs: intel core2 duo, 2048mb 7600gt, 2x 80 maxtor sata in raid 0, 2x160 gig maxtor, samsung 2x 19"tft, mx500 en logitech ultrax
Verwijderd
Wat mijn ervaringen met een pci kaartje zijn is dat hij helemaal vrij moet staan van wat dan ook. Al staat de pc maar ergens onder of wat dan ook was bij mij ook het geval dat het bereik dan heel erg veel terug viel.
Ik heb zelf altijd met een usb wireless apparaatje gewerkt, deze heeft beter bereik dan een pci kaartje! Althans, dit is bij Linksys het geval.
Ik zou je aanraden om hem in te ruilen tegen een usb apparaatje en het daar eens mee te proberen.....
Ik heb zelf altijd met een usb wireless apparaatje gewerkt, deze heeft beter bereik dan een pci kaartje! Althans, dit is bij Linksys het geval.
Ik zou je aanraden om hem in te ruilen tegen een usb apparaatje en het daar eens mee te proberen.....
bedankt voor de tip ik zal morgen eens kijken of de wlan kaart kan omwisselen voor een usb versie
specs: intel core2 duo, 2048mb 7600gt, 2x 80 maxtor sata in raid 0, 2x160 gig maxtor, samsung 2x 19"tft, mx500 en logitech ultrax
Ik heb zelf ook zeer slechte ervaringen met ASUS W-LAN PCI kaartjes. Heb er twee gehad, twee in de ton gegooid... Ik raad je ook aan een ander merk of een USB ding te proberen.