Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hiertussen zit ook de ide controller driver.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Tevens doet de cd-rom speler het niet meer in dos, het rare is dat die het voordat ik Win98 installeerde natuurlijk wel deed en nu niet meer.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Iig ik heb zo vergadering ik zal het even in de groep gooien, bedankt.
Verder: Processors, Mobo's & Geheugen > Opslagmedia & I/O Controllers
Ik heb net gehoord dat ik in het register de waarde van "noIDE" op 00 moet zetten ipv 01.
Ik doe dat start de computer opnieuw op en krijg weer dat blauwe scherm en ook staat in het register die noIDE waarde weer op 01.
Tevens kreeg ik een advies dat ik iets moest doen met doscompatibiliteit in deze computer > prestaties maar daar kan ik niets veranderen.
En ik kan niet op het netwerk en de drivers van de mobo zijn goed.
Help..
En trouwens:
Hoezo "na heel wat gekloot"? Wat voor problemen had je ondervonden, opgelost danwel omzeild?na heel wat gekloot heb ik de pc eindelijk zover gekregen dat er een c:/ en een d:/ schijf is aangemaakt
We hebben een opdracht gekregen om een computer te maken met dos op c:/ en windows op d:/ en we moeten een bootmenu maken als de computer opstart zodat je daar tussen kunt kiezen.
Ik ben niet echt tegen problemen aangelopen maar ik had nog niet echt een c:/ partitie aangemaakt en geformateerd en ook een d:/ niet dus dat was wat prutsen.
De c:/ schijf is "fat" de d:/ is "fat32".
In dos deed de cd-rom drive het goed, is het mischien mogelijk dat de oude dos drivers worden geladen in windows en dat die het daarom niet doet?
Maar nog steeds weet ik niet waarom dus die IDE controllers fouten geven.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Alleen als je ze nog in de config.sys en autoexec.bat hebt staan, kijk dat eens naMrVegeta schreef op 03 november 2004 @ 12:13:
In dos deed de cd-rom drive het goed, is het mischien mogelijk dat de oude dos drivers worden geladen in windows en dat die het daarom niet doet?
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour