Toon posts:

Acer Aspire t120

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

ik heb voor mijn eigen een Acer Aspire T120 aangeschaft.
Specs:
AMD 2600+, Microsoft® Windows® XP Home Edition (NL/FR/UK), 256MB DDR333, 120GB 7200RPM, Combo DVD-CDRW, VGA onboard, modem, memory reader, incl. Querty US Intl. PS/2 keyboard.
Alles zit onboard, netwerkkaart, geluid, ik heb alleen een isdn-modempje erin geplugged om te kunnen telebankieren.

Het dingetje werkt perfect, alleen er is 1 groot probleem.
Na een bepaalde tijd (denkend aan een aantal uren, 4 of 5) blijft het beestje compleet vast hangen. Er gebeurt niks bijzonders, hij hangt gewoon terwijl ik gewoon alleen met outlook ofzo bezig ben.

Ik heb al een keer het geheugen vervangen, dit mocht ook niet baten. Wat zou het verder kunnen zijn?
Zou het misschien aan het isdn modem kunnen liggen, dat die hetzelfde irq adres als een ander onderdeel gebruikt? Het lijkt mij sterk, want dan zou hij al meteen moeten hangen, denk ik zo. En ik kan ook gewoon telebankieren via het modem....

Ik heb al gezocht op tweakers, maar het probleem lijkt nog niet eerder ontdekt te zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 09:59:
Mensen,

ik heb voor mijn eigen een Acer Aspire T120 aangeschaft.
Specs:
AMD 2600+, Microsoft® Windows® XP Home Edition (NL/FR/UK), 256MB DDR333, 120GB 7200RPM, Combo DVD-CDRW, VGA onboard, modem, memory reader, incl. Querty US Intl. PS/2 keyboard.
Alles zit onboard, netwerkkaart, geluid, ik heb alleen een isdn-modempje erin geplugged om te kunnen telebankieren.

Het dingetje werkt perfect, alleen er is 1 groot probleem.
Na een bepaalde tijd (denkend aan een aantal uren, 4 of 5) blijft het beestje compleet vast hangen. Er gebeurt niks bijzonders, hij hangt gewoon terwijl ik gewoon alleen met outlook ofzo bezig ben.

Ik heb al een keer het geheugen vervangen, dit mocht ook niet baten. Wat zou het verder kunnen zijn?
Zou het misschien aan het isdn modem kunnen liggen, dat die hetzelfde irq adres als een ander onderdeel gebruikt? Het lijkt mij sterk, want dan zou hij al meteen moeten hangen, denk ik zo. En ik kan ook gewoon telebankieren via het modem....

Ik heb al gezocht op tweakers, maar het probleem lijkt nog niet eerder ontdekt te zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Heb je al geprobeerd het IRQ van één van die apparaten te veranderen dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mijn isdn modempje eruit gehaalt...
Als hij dus niet meer blijft hangen, dan zal het daar wel aan gelegen hebben....

Ik wacht het af..... :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is gisteren weer blijven hangen. Aan mijn ISDN modempje ligt het dus niet.... Ik heb nu gewoon een andere Acer T120 erneer gezet, ik denk dat ik deze gewoon terugstuur naar de fabrikant. Of iemand moet nog zeggen van "ja, dat heb ik ook gehad!" .... :)