Hoi, sinds kort gebruik ik ook gmail en het werkt allemaal prima behalve 1 ding: Als ik een mailtje verstuur naar bijv hotmail komt die altijd in de ongewenste post te staan.. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?
Klagen bij Hotmail? 
Bij mij gebeurt dit ook vaak bij Hotmail adressen.
Bij mij gebeurt dit ook vaak bij Hotmail adressen.
[ Voor 55% gewijzigd door Hazuki op 03-11-2004 09:49 ]
Koekie?
Bij Hotmail aangeven dat het goede mail is? Kijk eens naar de opties van Hotmail. 
Even een filterje instellen!
Even een filterje instellen!
[ Voor 16% gewijzigd door Br@m op 03-11-2004 09:50 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
ja maar de hotmail is niet van mij..das de gmail
Dan is dat zo bij de ontvangende kant zo ingesteld!
Doe je niks aan! Lang leve de spamfilters.
Doe je niks aan! Lang leve de spamfilters.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Moet die persoon misschien z'n filter aanpassen (gmail.com eruit), jouw adres toevoegen in zijn/haar contactpersonen en/of gewoon af en toe óók deongewenste mail doornemen!?
Assumption is the mother of all fuck-ups
Ik heb het even voor je getest.
Als de spam filter van hotmail op uitgebreid staat dan komen de berichten van GMAIL inderdaad in de SPAM box. Als de spamfilter op laag staat dan komen de berichten wel gewoon door.
Als de spam filter van hotmail op uitgebreid staat dan komen de berichten van GMAIL inderdaad in de SPAM box. Als de spamfilter op laag staat dan komen de berichten wel gewoon door.
Dit is dus heel simpel op te lossen. Als de andere persoon je mailtje binnen krijg selecteert diegene het mailtje en klik op "verplaatsen naar inbox". Je krijgt dan meteen een melding of je het mailadres of de domeinnaam @gmail.com wilt toevoegen aan je "veilige lijst" klik op OK. Het probleem is opgelost!
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Dat is voor 1 gebruiker inderdaad simpel op te lossen. Maar het blijft wel vervelend als je meerdere mensen kent die gebruik maken van hotmail.Cold_Phoenix schreef op 03 november 2004 @ 14:41:
Dit is dus heel simpel op te lossen. Als de andere persoon je mailtje binnen krijg selecteert diegene het mailtje en klik op "verplaatsen naar inbox". Je krijgt dan meteen een melding of je het mailadres of de domeinnaam @gmail.com wilt toevoegen aan je "veilige lijst" klik op OK. Het probleem is opgelost!
mjah, dat geldt nu eenmaal voor alle spamfilters dat ze onterecht wel eens willen filteren. doe je weinig aan, en beter dit dan alleen maar spam in je mailboxRacemol schreef op 03 november 2004 @ 14:46:
[...]
Dat is voor 1 gebruiker inderdaad simpel op te lossen. Maar het blijft wel vervelend als je meerdere mensen kent die gebruik maken van hotmail.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
titelfix; hierbij het verzoek om in het vervolg een iets dekkendere topictitel te kiezen
Pagina: 1