[REQ]Icons met verdiensten / awards

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37
Met het oog op de GoT verkiezingen 2004:

Zou het geen leuk idee zijn om een icon achter een username te plaatsen als diegene een verkiezing / award heeft gewonnen. Hetzelfde principe gebeurt op clanbase.com als een clan bovenaan een ladder staat of als een clan ooit een cup heeft gewonnen (of 2e danwel 3e is geworden) krijgt de clan een "beker" naast de naam met als title attribuut de prijzen die gewonnen zijn in het verleden.

Het is elk jaar toch wel een soort van happening die verkiezingen, nu blijf je daaraan herrinerd worden :) . Lijkt mij een leuk idee (uiteraard :+ ). Who seconds my proposition?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Alleen als jij en ik winnen :+

Mijn mening: leuk idee maar het lijkt me eigenlijk niet handig, wat dat betreft is clanbase een andere opzet. Dit om twee redenen:
- nieuwe / weinig langskomende mensen zien al zoveel icoontjes en statussen.
- zo'n icoontje zou toch een öfficiele"forumstatus suggereren terwijl die er niet is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik denk dat het verstandiger is dat de winnaar (indien gewenst) gewoon dat in zijn sig of ondertitel zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
Ik zou het niet zien als forumstatus. Dat er veel icoontjes zijn ben ik het wel mee eens.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Roeligan schreef op 03 november 2004 @ 08:55:
Ik zou het niet zien als forumstatus. Dat er veel icoontjes zijn ben ik het wel mee eens.
Jij niet, maar andere misschien wel, het is immers iets waaraan je er "anders" uit ziet dan alle andere waardoor het op een "status" lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
Je hebt toch ook wat gewonnen ;) :P

Maar.... point taken.... Dacht dat het wel iets officieels was ook die verkiezingen...

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In de sig zetten is inderdaad ook zeker een optie; afhankelijk van hoe trots je er op bent dan: bij mooiste baby van 204 zou ik het eerder doen terwijl het een beetje lullig is als ik het doe bij stoerste slotje :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
:P lol

Maar een icon naast de edit / quote etc. is toch niet zo erg. Het is ook alleen maar bij users/mods die ook daadwerkelijk wat hebben gewonnen.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
F_J_K schreef op 03 november 2004 @ 09:30:
In de sig zetten is inderdaad ook zeker een optie; afhankelijk van hoe trots je er op bent dan: bij mooiste baby van 204 zou ik het eerder doen terwijl het een beetje lullig is als ik het doe bij stoerste slotje :P
In jouw geval eerder de enige-mod-met-fanclub-award :P

(of was Exclusief: De officiele F_J_K fanclub! Nu met verjaardag \o/ je nog niet opgevallen ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 03-11-2004 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als nieuwe gebruikers zo'n klein icon'tje niet snappen, is dat een grote ramp? En wat als het icontje klikbaar wordt gemaakt naar een link naar de verkiezingen?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
Je kan ook het title attribuut van de username zelf gebruiken.... (en winnaars een andere nick kleur geven... wel stoer)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 13:42
Roeligan schreef op 03 november 2004 @ 11:51:
Je kan ook het title attribuut van de username zelf gebruiken.... (en winnaars een andere nick kleur geven... wel stoer)
Of 3 kleuren.
Voor eerste plaats goud, tweede plaats zilver, derde plaats brons. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
aint gonna happen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1