Toon posts:

Situatieschets + vraag 2 routers

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
OK dit is de situatie. Er is hier een centrale WIFI modem/Router. Er zit 1 Lan poort op en deze heb ik aangesloten op een 2e router. Aan allebei de kanten van de router zit dus een andere iprange. MIjn vraag is nu, is het mogelijk om een verbinding op te zetten met een pc van de iprange met 1 van de andere. En zo ja... hoe??? :?

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
2 routers is not good.

Zorg ervoor dat je die WiFi Router -> Alle router functies uitschakkelt en hem in de zelfde IP range pompt in de 1e router

[ Voor 3% gewijzigd door Alpha_Mouse op 03-11-2004 04:09 ]

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En de WAN-poort van de 2e router niet gebruiken, maar alleen de switch die dr bij in zit.. Een losse switch kopen zou handiger zijn geweest btw ;)

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Osiris schreef op 03 november 2004 @ 04:13:
En de WAN-poort van de 2e router niet gebruiken, maar alleen de switch die dr bij in zit.. Een losse switch kopen zou handiger zijn geweest btw ;)
Is ook een optie inderdaad. Mis je wel een LAN poortje.

maar één ding. Nooit twee DHCP servers in 1 thuis netwerkje...

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

Verwijderd

[search=router achter router]

Daar is al erg veel over te vinden. Ik stel voor dat je eerst eens aan de slag gaat met die documentatie.

Dit topic is gesloten.