'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Op zich wel een interessante feature natuurlijk; maar wat heb je precies in gedachte? een sortering op een soort van Priority veld ofzo? Of het kunnen hiden van Buddies? Dan moet je misschien je lijst eens inkortenNMe84 schreef op 03 november 2004 @ 02:06:
[...]
Is het misschien een idee om een sortering mogelijk te maken van buddies? Of om aan te kunnen vinken welke buddies (uiteraard nog steeds maximaal 10) je in myReact te zien wil krijgen?
[...]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Wel eens gebruik gemaakt van hotmail? Daar kun je tot 10 mensen(oid) selecteren die in je "quick adressbook" komen te staan zodat je die bij het opstellen van een message snel kunt selecteren.Spider.007 schreef op 05 november 2004 @ 09:40:
[...]
Op zich wel een interessante feature natuurlijk; maar wat heb je precies in gedachte? een sortering op een soort van Priority veld ofzo? Of het kunnen hiden van Buddies? Dan moet je misschien je lijst eens inkorten
Ik denk dat zoiets bedoelt wordt
Nope, maar ik begrijp het ideeBoboga schreef op 05 november 2004 @ 10:12:
[...]
Wel eens gebruik gemaakt van hotmail? Daar kun je tot 10 mensen(oid) selecteren die in je "quick adressbook" komen te staan zodat je die bij het opstellen van een message snel kunt selecteren.
Ik denk dat zoiets bedoelt wordt
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Mjah, je hebt ergens een punt, maar aan de andere kant zou het een kleine moeite zijn om te implementeren (extra veldje in de DB, extra checkboxje bij elke buddy, en het grootste deel werkt al). Uiteraard heeft dit geen prioriteit, maar het lijkt me toch wel potentie te hebben...Spider.007 schreef op 05 november 2004 @ 10:16:
Nope, maar ik begrijp het ideeNaast de volledige userlijst heeft iedere user dus buddies, en bij iedere buddy een 'quick' vinkje waardoor deze buddy met hogere prioriteit (of juist alleen maar indien dit vinkje is geplaatst) in je Myreact verschijnt. Ik begrijp echter nog steeds niet helemaal waarom je niet gewoon wat buddies zou trashen; itt Hotmail zijn users namelijk altijd weer terug te vinden zolang je hun nickname kent
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
en zo zijn mailadressen ook altijd makkelijk terug te vinden als je hun mailadres maar kent, oftewel: non-argumentSpider.007 schreef op 05 november 2004 @ 10:16:
[...]
Nope, maar ik begrijp het ideeNaast de volledige userlijst heeft iedere user dus buddies, en bij iedere buddy een 'quick' vinkje waardoor deze buddy met hogere prioriteit (of juist alleen maar indien dit vinkje is geplaatst) in je Myreact verschijnt. Ik begrijp echter nog steeds niet helemaal waarom je niet gewoon wat buddies zou trashen; itt Hotmail zijn users namelijk altijd weer terug te vinden zolang je hun nickname kent
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()