FP wordt niet goed geladen, Ctrl-R/Ctrl-F5 werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:07

sus

is druk :+

Topicstarter
Ik heb al een halve dag het volgende probleem, zowel onder Linux als Windows, op verschillende computers. De FP wordt niet goed geladen, en 9-van-de-10-keer zie ik een reclame van Microsoft Windows 2003. Toevallig net niet in deze screenie:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/broersger/pics/GoT/tnet_klein.jpg

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Browsers:

Windows:
WinXP-SP2
IE6-sp2-versie
Mozilla Firefox

Linux:
Fedora Core 2
Mozilla Firefox

• sus

sus

Topicstarter
grrr... zie net dat er een ander topic op slot is... sorry...

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

hier ook al gemeld maar die is alweer op slot.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• sus

sus

Topicstarter
IorGie schreef op 03 november 2004 @ 01:12:
hier ook al gemeld maar die is alweer op slot.
dat zeg ik :P naja, ik heb een plaatje :+

[ Voor 6% gewijzigd door sus op 03-11-2004 01:13 ]

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

same 4 me. Zelfde plaatje, cache geleegt, opera, IE, maxthon doen het alle niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Ruudjah op 03-11-2004 01:14 ]

TweakBlog

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-03 07:08
Same here op m'n mac... probleem doet zich voor met Firefox 1.0 rc, Safari en IE 5 voor mac osx.

EEn poging om in te loggen (hmm, ik was toch al ingelogd?? ) levert de volgende foutmelding op:
code:
1
2
3
4
5
Warning: main(../inc/var.inc): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web/tweakers/tweakers.net/error.dsp on line 4

Warning: main(../inc/var.inc): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web/tweakers/tweakers.net/error.dsp on line 4

Fatal error: main(): Failed opening required '../inc/var.inc' (include_path='/usr/local/lib/php') in /mnt/web/tweakers/tweakers.net/error.dsp on line 4

[ Voor 75% gewijzigd door Marcel op 03-11-2004 01:17 . Reden: Wat foutmeldingen opgezocht.. ]

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 08:31
HTML:
1
<div class='b1'>Wegens een technisch probleem heeft de frontpage momenteel geen inhoud.</div>

Aldus de sourcecode van de frontpage ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

@Steve: ff tot tien tellen voordat je er een slotje op gooit :P

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:55
Maar die melding word ook niet goed weergegeven, dus dan kunnen we die hier melden als bug :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Same here @ Firefox 0.9

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 08:31
Morax schreef op 03 november 2004 @ 01:16:
Maar die melding word ook niet goed weergegeven, dus dan kunnen we die hier melden als bug :P
idd ;)
Daarom zeg ik ook "aldus de sourcecode" want compleet geladen in je browser wordt die melding overschaduwd door graphics :) (als je vaak na elkaar refreshed zie je het trouwens wèl :))
ik denk niet dat het iets met je browser te maken heeft ;)

[ Voor 21% gewijzigd door BezurK op 03-11-2004 01:19 ]

Rookworst zonder R is ook worst.

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

BezurK schreef op 03 november 2004 @ 01:18:
[...]
ik denk niet dat het iets met je browser te maken heeft ;)
Zo ik zie (nu) :P

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-03 16:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
is bekend, wordt aan gewerkt :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Dacht even dat ik em gesloopt had omdat ik aan het prutsen was met instellingen van Firefox (lokaal gezien dan) Maar toen bleek ie het in IE ook niet meer te goed... :'(

• HeldereM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:35
Euhm tjah, jullie kunnen wel tot 10 gaan tellen maar ik heb dit probleem gewoon dagelijks (mijn standaard browser is Firefox maar ik heb het ook in IE).

Lijkt me een probleem van tweakers.net dus ;)

Update:
1:29 Het werkt weer :) , mischien kan een admin toch nog ff uitleggen waarom deze problemen zich voordoen?

[ Voor 23% gewijzigd door HeldereM op 03-11-2004 01:31 ]

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-03 07:08
Doet het weer hier!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-03 16:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
gefixt, voor het eerst in jaren deed mysql weer moeilijk en moest die hardhandig afgesloten worden.

[ Voor 89% gewijzigd door Kees op 03-11-2004 01:33 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.