Toon posts:

internet blocked, alleen mail poort vrij is dit te omzeilen?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op m'n werk is het internet geblokkeerd, we hebben een aparte mailserver waar de mail mee wordt verspreid. ook hebben we toegang tot site's met ssl ook wel https site genoemd.

mijn vraag: is het mogelijk om gewone internetpagina's te bekijken en wat moet er gewijzigd worden.

Aangezien we een aparte systeembehherder :( hebben waar we niet goed mee kunnen opschieten, kunnen we waarschijnlijk niet bij de instellingen komen.

wie kan mij helpen?

met vriendelijke groeten,
BDnet

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Het wordt natuurlijk niet voor niets geblokkeerd. Probeer via andere wegen dit op een legale manier voor elkaar te krijgen. Probeer bijvoorbeeld diegene die hier over gaat te spreken.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:06
Tsja, ergens in de voorwaarden staat toch echt dat GoT niet bedoeld is om informatie te verzamelen voor het omzeilen van beveiligingen.

Dat er legio mogelijkheden zijn om het te omzeilen is een andere zaak, zeker als je via ssl en https wel naar buiten kunt. Maar dat dien je toch echt even zelf uit te zoeken, ben ik bang.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
nu ben ik helemaal nieuwschierig geworden, in iedergeval bedankt voor deze posts

met vriendelijke groeten
bdnet

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 00:25:
nu ben ik helemaal nieuwschierig geworden, in iedergeval bedankt voor deze posts

met vriendelijke groeten
bdnet
Het antwoord zul je niet krijgen denk. Je zult zelf "leak tests" moeten doen om te kijken welke poorten naar buiten open. Via deze poorten kan je dan bv data verkeer laten gaan, bv "internet". Als je dit gat dan toch hebt gevonden ga je naar je systeembeheerder. Jij verteld hem wat het probleem is mits jij op de een of andere manier wel mag blijven internetten ;)

Verwijderd

Wij werken niet mee aan dergelijke verzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.