These are my principles. If you don't like them, I have others.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Misschien is dit iets om als Review op te nemen in Apple Talk?
[ Voor 46% gewijzigd door Nitai op 03-11-2004 09:51 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
These are my principles. If you don't like them, I have others.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Verwijderd
Scroll wheel werkt super en ook de knopjes om in kleine stapjes te scrollen werken geweldig. Linker en rechtermuisknop doen het uiteraard en ook de knoppen onder de duim en onder het scroll wheel. Na sluimerstand komt de pairing automatisch weer op gang. Zoals je merkt ben ik er erg happy mee
Apple: http://www.blackd.nl/pivot/entry.php?id=9
Logitech: http://www.blackd.nl/pivot/entry.php?id=7
[ Voor 17% gewijzigd door leon1e op 02-12-2004 10:41 ]
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Misschien is het handig voor andere apple gebruikers om aan te geven hoe je de boel hebt ingesteld en wat dat voor gevolgen hadazt33 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:14:
Om even een update te geven, ik heb inmiddels ook de MX900 aangeschaft, en ik ben er ook heel blij mee! Alles werkt naar behoren, heb de knoppen ingesteld in Exposé. Ik kan het aanraden, ik ben er in ieder geval heel gelukkig mee!
PhD i.o.
Als er verder nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.
PowerBook bij gekocht.
Gisteren werkte het voor geen meter, veel vertragingen, over knoppen heen schieten, e.d. Nu heb ik hem vandaag maar eens opnieuw gepaard aan m'n PowerBook en nu werkt hij perfect!
Dus als je hem wil kopen, het werkt goed maar, probeer hem eens opnieuw te paren en kijk wat het effect is.
Tevens is het bijna noodzakelijk om Mousezoom te installeren.
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Dit is echt een hele erge kick,azt33 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:03:
Ik heb het als eerste via BT toegevoegd, zodat de PB het herkent. Daarna ben ik via System Preferences naar Exposé gegaan, om daar de knoppen toe te voegen aan de drie verschillende commands. Verder heb ik er helemaal niks aan gedaan eigenlijk. Gewoon standaard dus
Als er verder nog vragen zijn, dan hoor ik het graag.
maar ik heb dus ook een Logitech Mx 900 en netjes via Bluetooth gepaired. Mac OS X herkent hem maar niet de acht knoppen. Ik wil dus eigenlijk back en forward gebruiken in Safari en de overige 3 knoppen om mijn Expose mee te bedienen. Kan iemand mij even uit de brand helpen.
Alleen back en forward button mis ik nog ..
[ Voor 3% gewijzigd door Maeslant op 06-05-2007 12:49 ]