Beste mede GOT-ters
ik zit met een redelijk vervelend probleem waar ik nu echt radeloos van aan het worden ben. Als ik sommige videobestanden probeer af te spelen dan zie ik alleen maar groen blauw en paars voornamelijk, ik stream ze dan van het internet. download ik het bestand en speel het dan af, dan doet die het ook niet (logisch, maar toch maar ff bijgezet). dit gebeurd (naar mijn weten) geheel willekeurig. hiermee bedoel ik dat die het ene .wmv bestand slecht afspeelt en een andere goed. of een .m(e)pg. vroeger had ik er geen last van en ik weet zeker dat het bestand goed is, omdat anderen het wel gewoon konden zien (ook zelf getest op andere pc)
wat heb ik zelf allemaal al geprobeerd:
alle codecs opnieuw geinstalleerd (sicki's code pack v1.6)
windows media player 9 opnieuw geinstalleerd
systeem herstel
nieuwe display drivers (omega 4.9, werkte in begin wel goed)
en gezocht op google en niks kunnen vinden. heel veel leken erop maar de oplossing werkte niet bij mij
ben ik hier misschien iets vergeten om te doen?
verder is het probleem pas recentelijk. ik heb ooit sp2 geïnstalleerd en daarna weer geüninstalled vanwege problemen.
systeem:
Hp compaq nc6000 (laptop)
256 Mbyte geheugen
Centrino @1,4 Ghz
Ati Mobility 9600
ik wil als het kan niet mijn hd formatten om daarna alles er weer op te zetten.
Ik ben jullie eeuwig dankbaar als jullie een antwoord kunnen vinden
.
ik zit met een redelijk vervelend probleem waar ik nu echt radeloos van aan het worden ben. Als ik sommige videobestanden probeer af te spelen dan zie ik alleen maar groen blauw en paars voornamelijk, ik stream ze dan van het internet. download ik het bestand en speel het dan af, dan doet die het ook niet (logisch, maar toch maar ff bijgezet). dit gebeurd (naar mijn weten) geheel willekeurig. hiermee bedoel ik dat die het ene .wmv bestand slecht afspeelt en een andere goed. of een .m(e)pg. vroeger had ik er geen last van en ik weet zeker dat het bestand goed is, omdat anderen het wel gewoon konden zien (ook zelf getest op andere pc)
wat heb ik zelf allemaal al geprobeerd:
alle codecs opnieuw geinstalleerd (sicki's code pack v1.6)
windows media player 9 opnieuw geinstalleerd
systeem herstel
nieuwe display drivers (omega 4.9, werkte in begin wel goed)
en gezocht op google en niks kunnen vinden. heel veel leken erop maar de oplossing werkte niet bij mij
ben ik hier misschien iets vergeten om te doen?
verder is het probleem pas recentelijk. ik heb ooit sp2 geïnstalleerd en daarna weer geüninstalled vanwege problemen.
systeem:
Hp compaq nc6000 (laptop)
256 Mbyte geheugen
Centrino @1,4 Ghz
Ati Mobility 9600
ik wil als het kan niet mijn hd formatten om daarna alles er weer op te zetten.
Ik ben jullie eeuwig dankbaar als jullie een antwoord kunnen vinden
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.