Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
Doe voor de zekerheid nog eens een bios reset, probeer ook ander geheugen/voeding.
Ik denk dat het over en uit is met dat bordje...
Ik denk dat het over en uit is met dat bordje...
Toen waren beige computers heel gewoon.
Bios heb ik al gereset de voeding van die bak heb op een andere pc aangesloten en dat werkte prima.
Nu kwam ik in de handleiding nog iets tegen over Vocal post messages. Je hoort hier blijkbaar geen piepjes meer maar een vocal message ui de onboard sound kaart. Toen ik hier een oordopje op aansloot hoorde ik idd een stem zeggen "NO CPU INSTALLED"
de gebruikeraanwijzing geeft als oplossing: "Install an Intel Pentium 4 478/Northwoord CPU into the CPU socket".
Maar m'n CPU zit er toch echt op. Ik heb behalve m'n eigen 1.8 GHZ Northwood ook nog een 1.7 GHZ geprobeerd maar die die stem blijft gillen dat er geen CPU installed is
Nu kwam ik in de handleiding nog iets tegen over Vocal post messages. Je hoort hier blijkbaar geen piepjes meer maar een vocal message ui de onboard sound kaart. Toen ik hier een oordopje op aansloot hoorde ik idd een stem zeggen "NO CPU INSTALLED"
de gebruikeraanwijzing geeft als oplossing: "Install an Intel Pentium 4 478/Northwoord CPU into the CPU socket".
Maar m'n CPU zit er toch echt op. Ik heb behalve m'n eigen 1.8 GHZ Northwood ook nog een 1.7 GHZ geprobeerd maar die die stem blijft gillen dat er geen CPU installed is
Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
Heb je nog garantie? Ik zou 'm dan terugsturen...
99% kans dat ie defect is.
99% kans dat ie defect is.
Toen waren beige computers heel gewoon.
inmiddels is het probleem opgelost.
tenminste,
bord was idd stuk en heb maar een nieuwe aangeschaft.
tenminste,
bord was idd stuk en heb maar een nieuwe aangeschaft.