[XBOX]DVD-Drive bijna kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:30
Ik heb sinds de launch van de xbox ook een xbox, en hij heeft het altijd perfect gedaan.

Alleen nu heb ik sinds een maandje last van mijn dvd-drive (thompson, jaja, klote drive). Als ik namelijk een willekeurig spel wil spelen heb ik vaak leesfouten (hij pakt het spel dus gewoon niet) en het laden van bepaalde dingen in spellen gaat erg traag. Op het moment van laden hoor je de drive "zoekend-lezen". Dit is dus erg irritant tijdens het gamen omdat je lag hebt door je eigen xbox.

Nu is mijn vraag of ik hier nog wat tegen kan doen, zo niet? Wat kost dan een nieuwe drive (liefst samsung) als je 'm gewoon laat repareren door Microsoft? (En ja, dit is klote zo voor HALO2 :'( )

Verwijderd

gewoon terugsturen...
vriend van mij heeft dat ook gedaan omdat hij een irritante piep/zoom had in z'n drive.
Hij had hem opgestuurd en ze hadden daar een nieuwe drive ingezet.
Hij had al zijn data nog gewoon op de hdd.

succes.

/edit
als het goed is zit er 3 jaar garantie op
volgens mij heb ik ook nog steeds garantie... (heb hem ook sinds de launch)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 22:57 ]

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:30
Hij had zeker garantie? Want dat zal ik wel niet meer hebben na meer dan 2,5 jaar.

/edit:

Laten we het hopen (3 jaar garantie), ik bel microsoft morgen wel op en dan hoor ik het wel.

[ Voor 40% gewijzigd door BonzO op 02-11-2004 22:58 ]

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Je kan op eBay kijken (vanaf 10 dollar ex verzendkosten) anders zijn ze ook wel te bestellen van bepaalde webshops (zoek ff met google). Zijn wel behoorlijk aan de prijs (70 euro).

En dan nog deze voor de echte die-hards. :P

de betaler vervuilt

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Dit kan je heel goed via de winkel waar je de Xbox gekocht hebt regelen, of navragen bij de service diensten van Microsoft. Ook kan je als je handig bent de drive zelf vervangen als je wat rondzoekt op internet, maar dit gaat wel ten koste van je garantie.
Succes ermee :)

Dit topic is gesloten.