Toon posts:

[Dc++] Bestanden met rare namen geupload.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb allerminst het idee dat ik de enige ben die dit heeft, maar ondanks gebruik maken van google en de search heb ik er nog niks over kunnen vinden.

Ik upload met dc++ over het algemeen dingen als mp3 en filmpjes etc. Die hebben bijna altijd namen als 'xxx.mp3' en dat soort :P Maar de afgelopen tijd merk ik dat ik steeds vaker bestanden upload met namen als TTH/EKNS47ZAOW2IT6D5H4IQ of TTH/ZZ4CJT3YGC47ZAKI.

Ik heb mijn share nagekeken, maar daar zijn zoals verwacht geen bestanden te vinden met die naam. De bestandsgrootte variert tussen de 3 tot 10 mb dus het zou mogelijk kunnen zijn dat het mp3 zijn onder een andere naam (Hash code misschien?) maar ik weet het niet zeker.

Wat wel opvalt is dat alles wat ik upload met deze namen vaak door de zelfde personen wordt gedownload en dat de meeste andere mensen naar wie ik upload wel bestanden met normale namen krijgen.

Heeft iemand een idee van wat het kan zijn en nog beter, hoe ik ervoor zorg dat ik weer de echte namen van mijn bestanden kan zien en dus weet wat ik precies upload? omdat ook mijn log de bestanden alleen de vertekende naam hebben heb ik geen idee meer wat ik nou precies allemaal aan het uploaden ben en dat vind ik toch wel een beetje eng. :P

Verwijderd

Al je bestanden die je download met dc++ worden gehasd
Dan heb je waarschijnlijk in je share ook je download map zitten
Dus dan upload je ook je download files wie nog niet klaar zijn.
Dus je unfinished downloads in een aparte map zetten is de oplossing.
Want een andere gebruiker heeft er niets aan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:27:
Al je bestanden die je download met dc++ worden gehasd
Dan heb je waarschijnlijk in je share ook je download map zitten
Dus dan upload je ook je download files wie nog niet klaar zijn.
Dus je unfinished downloads in een aparte map zetten is de oplossing.
Want een andere gebruiker heeft er niets aan.
ik dacht daar ook even aan. Maar ik heb mijn share een paar keer doorgelopen zonder incomplete bestanden tegen te komen en ik ben er zeker van dat mijn unfinished download mapje ergens anders staat dan mijn shared mapje. Zelfs mijn 'finished' downloads bewaar ik eerst nog even ergens anders voordat ik ze naar mijn sharemapje toesleep.

• Yezz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:38
TTH Links zijn hash-codes, waarschijnlijk zoekt iemand een alternative download-locatie. Via die hash code's is elk bestand uniek. DC++ toont dus een hash als download.