Zeer vervelende posters

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03-2021
Beste mede tweakers,

Sommige posters maken het wel heel erg bond.

Deze "tweaker" is er nog nooit in geslaagd ook maar één zinnige post op tweakers.net te plaatsen: http://www.tweakers.net/s...rreacties&Query=Shaggy%21

Zou het niet handig zijn als dit soort personen gewoon helemaal geen posts meer mogen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:07
censuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een note geplaatst bij de user, vooralsnog zie ik geen reden om in te grijpen. Het modereersysteem zal zulke users bestraffen. Het staat in iedergeval genoteerd.

Dit kan trouwens de volgende keer beter in Frontpage Algemeen gepost worden. Tweakers.net Moddereter Forum is voor de moderaties met betrekking tot de frontpagereacties en niet voor zaken aangaande users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
Als jij het melden van WOHHAAAOHOF onder vrijheid van meningsuiting wil laten vallen kan ik me voorstellen dat je dat denkt. Tweakers.net kan overigens mensen weigeren te posten, net zoals ze mensen kunnen weigeren te laten modereren. Als mensen iets zinnigs te melden hebben, ook al is dat hun mening en strookt die niet met de mening van anderen dan kan dat. Maar personen die alleen uit zijn om te zieken, om de eerste post te halen, of gewoon zo maar wat te schreeuwen zonder dat het zelfs woorden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
Robin Vreuls schreef op 02 november 2004 @ 22:42:
Dit kan trouwens de volgende keer beter in Frontpage Algemeen gepost worden. Tweakers.net Moddereter Forum is voor de moderaties met betrekking tot de frontpagereacties en niet voor zaken aangaande users.
Okay is genoteerd! Zal er de volgende keer rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:28

botoo

💀 too old to die young

@ Neo_revisited: ik ben er mee aan de slag geweest (bijna simultaan met Robin :* )
@ stefijn: als je niets constructiefs hebt toe te voegen mag je dergelijke reacties bij je houden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Waarschijnlijk ben ik ook een verveelde poster? :|

Maarja excuse voor de harde taal van et topic van net, maar werd gewoon een beetje boos omdat et nou al de zoveelste keer is mijn topic word dicht gegooit. van de mischien 100% heb ik er 95% met de search opgezocht. De mod kan ook een link geven als die em dicht gooit als die et zo goed weet.

.....word er een beetje moe van.....

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

zBEASTORz, Tweakers.net Moddereter Forum gaat over de Frontpage van Tweakers.net en heeft niets te maken met moderatie op het forum. Zoals aangegeven in je vorige topic graag gewoon mailen met de mod in kwestie, die zal je zeker uitgebreid kunnen motiveren waarom het topic gesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Steve schreef op 03 november 2004 @ 00:02:
zBEASTORz, Tweakers.net Moddereter Forum gaat over de Frontpage van Tweakers.net en heeft niets te maken met moderatie op het forum. Zoals aangegeven in je vorige topic graag gewoon mailen met de mod in kwestie, die zal je zeker uitgebreid kunnen motiveren waarom het topic gesloten is.
Ok verkeerd begrepen denk, dacht moddereter=mod :) of iets dergelijks.

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zBEASTORz schreef op 03 november 2004 @ 00:08:
[...]

Ok verkeerd begrepen denk, dacht moddereter=mod :) of iets dergelijks.
Moderator is ook mod, maar Frontpage != Forum :)

Daarnaast mag je de desbetreffende mod gewoon even een mailtje sturen, kan hij waarschijnlijk meer waarderen dan in het openbaar een excuus :)

[ Voor 25% gewijzigd door Plague op 03-11-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ach, deze topic gaat toch al van de hak op de tak, die kan ik best even kapen :*)

Zeer vervelende post van een overigens onschuldige poster (al zal z'n karma niet aanstonds tot grote hoogten stijgen): http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1165471 is minstens dubieus en zeker nu ongepast (poster is denk ik wel Belg). Heb 'm op -1 troll gezet, is dat genoeg?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Rataplan schreef op 04 november 2004 @ 17:32:
Ach, deze topic gaat toch al van de hak op de tak, die kan ik best even kapen :*)

Zeer vervelende post van een overigens onschuldige poster (al zal z'n karma niet aanstonds tot grote hoogten stijgen): http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1165471 is minstens dubieus en zeker nu ongepast (poster is denk ik wel Belg). Heb 'm op -1 troll gezet, is dat genoeg?
gaan we nu alle nutteloze posts hier zetten?
daar is een "-1 overbodig" toch voor? een troll zie ik er niet echt in hoor
Ik snap overigens ook niet wat je bedoelt met "poster is denk ik wel Belg". Behalve dan het gebruik van 'wegsteken' voor 'opsluiten' :?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Yoeri schreef op 04 november 2004 @ 17:37:
Behalve dan het gebruik van 'wegsteken' voor 'opsluiten' :?
De conclusie dat poster een Belg is trok ik adhv deze post (had ik harder kunnen formuleren) en was bedoeld om te encadreren dat 's mans betrokkenheid bij het neersteken van Van Gogh kleiner zou zijn dan wanneer hij Nederlander zou zijn geweest.

Maar hij heeft het helemaal niet over steken met een mes, begrijp ik nu. Gelukkig maar :)

Heb 1 troll gecorrigeerd, maar vermoed dat veel Nederlanders niet door het taalgebruik, uh, heenprikken (zie ook de enige reaktie). Aangezien de reaktie van ZedKet overigens ook redelijk +0 overbodig is laat ik het hierbij, zij die de post boven +0 willen hebben doen er denk ik het beste aan de man even te mailen om 'm ook daadwerkelijk "opsluiten" in z'n post te laten editen zodat het ding neutraler op waarde geschat kan worden. Ik verwacht echter dat 'ie binnen de kortste keren weer op -1 staat - ah, we shall see.

De keuze tot hergebruik van dit topic is overigens gemotiveerd door de behoefte aan laagdrempelige discussietopics, die volgers van TMF de laatste tijd besproken hebben zien worden. Maar als je d'r per sé een apart topic van wilt laten maken mag je KeX wel even lief aankijken hoor, mijn zegen heb je - zelfs nu is gebleken dat dit geen topic waard is :X

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
ik bedoel het allemaal zo kwaad niet hoor rataplan :)

overigens bedoelde ik niet dat dit in een apart topic moest, ik opperde gewoon het idee dat het toch niet nodig was om elke overbodige/nutteloze post te gaan melden :)

Ik snap nu overigens ook waarom je er een troll inzag, een misverstand dus (weeral :p)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

^^ Waarvan akte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 08:25
Plague schreef op 03 november 2004 @ 13:23:
[...]

Moderator is ook mod, maar Frontpage != Forum :)
offtopic:
Niet vervelend bedoeld, maar als de user als moeite heeft met het goede subforum vinden (no offence, van fouten maken leer je.) gebruik dan geen dingen als "!=" lijkt me niet dat hij snapt wat je daarmee bedoelt ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Yoeri schreef op 04 november 2004 @ 19:19:
ik bedoel het allemaal zo kwaad niet hoor rataplan :)
Awel zunne, da zegge ik toch nie :? :D
misverstand
"Holland and Belgium are divided by a common language." Uh, well, sorta. You know :P

Pagina: 1