Toon posts:

Windows MCE 2005 vs. XP prof.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat heeft de MCE versie niet wat de XP prof. versie wel heeft.

• tazzdevil
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:27
mediacenter!!!!

Asus A8n32sli; AMD X2 4400+ ; 2GB; areca1220 5x300

Verwijderd

tazzdevil mag de startpost nog een doorlezen :)

Anyway, je kunt met MCE geen domain joinen

Verwijderd

Is dit niet appels met peren vergelijken (mijn mening hoor)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want MCE is deels een uitbreiding op XP prof en deels een afslanking. En nu is mijn vraag wat ze weg gelaten hebben

Verwijderd

Ja maar is dat wel interessant omdat MCE voor home entertainment bedoeld is? Ik gat het er bv wel bij opzetten maar als dual boot omdat ik het puur voor dat doel wil gaan gebruiken. Ik ga het igg niet als enige OS draaien zeg maar.

maar kijk hier is naar:

http://forums.anandtech.c...did=1417890&enterthread=y

(1e in google)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:30:

Anyway, je kunt met MCE geen domain joinen
wedden van wel?

Trouwens imvho is media center gelijk aan xp pro, alleen is xp mce 2005 sneller dan xp (beter getweakt?) en bevat het het media center programma. Thats it. Stabiliteit is hetzelfde.

[ Voor 42% gewijzigd door spone op 02-11-2004 22:40 ]

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Igniculus,

Welkom op GoT :)
Dit is niet helemaal de manier om een topic te starten op GoT - wij hebben op GoT namelijk een aantal eisen die we stellen aan een topic, en jouw topic voldoet daar eigenlijk niet helemaal aan :)

De drie belangrijkste regeltjes pak ik er even uit:
  • Een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft - daarin ben je geslaagd
  • Een topic start die je probleem of vraag duidelijk uitlegt en vertelt en waarin je laat blijken zelf graag een antwoord / discussie te willen hebben (beetje uitgebreide post enzo)
  • Het tonen van inzet - laat zien wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem of vraag op te lossen. Waar heb je bv. al eens naar gekeken en waar heb je al op gezocht? Wat werkte of wat beantwoordde niet je vraag in de gevonden topics?
Omdat jouw topic wel heel erg mager is ga ik dit topic sluiten - open gerust een nieuw topic wat wel aan bovenstaande eisen voldoet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.