Hoeveel plezier heb je van een 3d-bril

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 15:42
Heb een powercolor 32mb gf2mx en een 3dbril lijkt me wel grappig, is het fijner om hiermee te spelen, en welke bril moet ik gebruiken.

BTW ik heb een iiyama VM pro411 dus zit wel goed met refreshrates

Verwijderd

Kheb er ook één, heb er nog niet veel mee gedaan. Maar het is wel heel wreed. Je krijgt alleen een beetje hoofdpijn van dat ding. :(

Verwijderd

Ik D8 wel dat je monitor een refreshrate van 100Hz moeten halen!

sorry ik ben blind en zie nu pas dat je een goede monitor hebt!

:'(

Verwijderd

tis geinig alleen vind m niet bepaald lekker zitten :(
gebruik m haast nooit

Verwijderd

Monitor moet minstens refresh van 130 Hz halen want die wordt door 2 gedeelt en 50 Hz is nu ni echt lekker

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

die brillen zitten over het algemeen ontzettend klote, bovendien moet je monitor idd meer dan 130 Hz halen. Het effect is wel leuk, maar wordt mijns inziens overschaduwd door de nadelen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb er weinig plezier van.. zie met 1 oog heel slecht :) Maar iedereen die hier komt en het uitprobeert (gewoon 3DMark demo maar dan met die bril) is helemaal enthousiast enzo, dus het zal wel goed zitten :)
Het schijnt alleen wel dat het in Q3 enzo moeilijker richten is met die bril.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:20
Het is heel cool, maar mijn ervaring is dat het vooral iets is wat je een paar keer gebruikt en dan laat verstoffen oid.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:00

vanDaal

-ismeereentje

Op maandag 01 januari 2001 20:00 schreef hielko het volgende:
Het is heel cool, maar mijn ervaring is dat het vooral iets is wat je een paar keer gebruikt en dan laat verstoffen oid.
Yep, zo ging het bij mij ook. Ik kreeg er ook koppijn (|:( :)) van.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Hehe, ik heb een Asus V6600 Deluxe, met brilletje, ik moet 'm ook nog es proberen.. :) Tsja, het schijnt wel lachen te zijn. Ik weet eigenlijk niet eens of m'n Philips 107MB een fatsoenlijke refreshrate kan leveren. Ow, ff gekeken, 800 x 600 kan ie in 120 Hz, dus dat zou wel moeten lukken dan.
edit:

Oh ja, ff vraagje, als ik dat bijvoorbeeld m'n brilletje wil gebruiken met Unreal (single player), moet ik dan bepaalde updates draaien ofzo ?!?! Of gewoon via het Asus Display control panel ?!?!

Verwijderd

ik heb ook zo'n ding bij m'n Asus v7700 deluxe..

paar x gebruikt maar je krijgt er ongelofelijk koppijn van, ik wel tenminste..

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 00:01
ik krijg dus geen koppijn van zo'n ding maar bij spellen als Q3 is het -iets- moeilijker richten (ik had trouwens een eyescream voor v2) omdat cross van eyescream drivers niet echt lekker was (ik weet niet hoe dat zit bij de asux.
voor spellen als NFS is het wel opper bruud
Pagina: 1