Toon posts:

Laptop advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De laptop zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor internet, office en als mp3 speler. Gamen is niet van belang. de "eisen" zijn:

-Moet eenvoudig op verschillende geluidsapparatuur aan te sluiten zijn en een redelijk geluid geven. Stereo is voldoende. Dit is een van de belangrijkste functies (Een losse MP3 speler is geen optie);
-Redelijke grafische kaart: het zou leuk zijn als een digitale videocamera kan worden aangesloten, maar het hoeft geen topkwaliteit te zijn;
-Prettig scherm;
-Goede batterij;
-Wifi: Liefst antennes in het scherm, losse kaart/dongle is te overwegen.
-Redelijk prettig toetsenbord, alhoewel thuis een los toetsenbord wordt aangesloten;
-Betaalbaar.

Andere aandachtspunten zijn welkom. Ik ben van nature argwanend tegenover "B-merken" (Jewel, Medion), maar wellicht zijn er testverslagen die mij over de streep trekken.

Suggesties?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En dit alles kun je zelf niet vinden bij de standaard computerwinkel? Wat jij wil is onderhand allemaal standaard in laptops tegenwoordig...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik heel veel kan vinden bij computerwinkels, maar dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Kun je me misschien een paar suggesties geven?

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:46

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

elke laptop voldoet aan je eisen, want elke pc voldoet zo ongeveer aan je eisen. Centrino is altijd goed kwa batterij, dus hou dat in gedachten.

Wat is je budget eigenlijk? Heb je de best buy guide gelezen? Hij is wat oud, maar algemene tips blijven geldig..

ping 127.212.23.124

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 16:16

megaleo

Special member

Nou als ik jou was zo ik gewoon nog even verder zoeken.
En een paar bomen omhakken, dan zie je vanzelf de bomen wel. :)

Verwijderd

Topicstarter
Budget is ongeveer € 1000,=. Minder als het kan (Een grote harde schijf zou ook niet gek zijn), meer als het moet. Jullie hebben toch wel een voorkeur voor merk x en een afkeer van merk y?????

Hoe kiezen jullie dan een laptop? Je koopt toch ook niet de eerste waar je tegenaan loopt?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 22:05 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:58
CSL is er niet om een lijstje te plempen en dan een antwoord te verwachten welk apparaat je dus het beste kunt kopen. Zie ook: CSL FAQ

Zelf iets aan (voor)onderzoek doen toont wat meer inzet.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.