[PC] Knights of the old Republic, acid pool bug?

Pagina: 1
Acties:

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Inmiddels heb ik er 30 uur op zitten, loop ik ineens tegen een fout in het spel aan:

het begon in de tomb of Naga Sadow, op de Sith Planet; Korriban. Ik moest op een gegeven moment iets doen met de Acid Pool wat dus niet mogelijk is. Normaal gesproken zou er, als je op de acid Pool klikt, een dialog screen komen met wat verschillende opties wat je kan doen. Dit scherm krijg ik echter niet.

Na even wat Googlen kreeg ik 2 url's waaruit bleek dat ik niet de enige was met dit probleem:

http://swforums.bioware.c...opic=336275&forum=27&sp=0
http://swforums.bioware.c...tml?topic=330289&forum=80

Ik kan dus niet meer verder, hoe graag ik dit ook wil...

Mijn vraag is dus, heeft iemand deze ervaring ook gehad en heeft hij/zij hem op kunnen lossen?

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-11 22:09
Ehm, voor die acid pool is er een kruispunt waar je links en rechts kan, terug ga je naar de uitgang. Je moet eerst links gaan, ff raadseltje oplossen en iets uit het standbeeld halen wat je vervolgens tegenkomt.

Daarna moet je rechts gaan op het kruispunt (met je rug naar de ingang gaan staan en dan rechts pakken), hier kom je 2 erg brute beesten tegen waar ik zelf nogal veel moeite mee gehad heb, als je deze verslagen hebt krijg je een of andere granaat waar je de acid pool tijdelijk mee kan bevriezen.

Dus dan moet je terug naar de acidpool. Ik kan uit je evrhaal helaas niet opmaken of je die granaat al gehaald hebt? Het is daarom vrij moeilijk om gericht te helpen, ook is het erg lang geleden sinds ik kotor uitspeelde dus het is gewoon zoals ik me herinner dat het is (oftewel fouten voorbehouden).

• MaKK0
Pandemic schreef op 03 november 2004 @ 10:34:
Ehm, voor die acid pool is er een kruispunt waar je links en rechts kan, terug ga je naar de uitgang. Je moet eerst links gaan, ff raadseltje oplossen en iets uit het standbeeld halen wat je vervolgens tegenkomt.

Daarna moet je rechts gaan op het kruispunt (met je rug naar de ingang gaan staan en dan rechts pakken), hier kom je 2 erg brute beesten tegen waar ik zelf nogal veel moeite mee gehad heb, als je deze verslagen hebt krijg je een of andere granaat waar je de acid pool tijdelijk mee kan bevriezen.

Dus dan moet je terug naar de acidpool. Ik kan uit je evrhaal helaas niet opmaken of je die granaat al gehaald hebt? Het is daarom vrij moeilijk om gericht te helpen, ook is het erg lang geleden sinds ik kotor uitspeelde dus het is gewoon zoals ik me herinner dat het is (oftewel fouten voorbehouden).
Jaja, die beesten heb ik verslagen en die granaten heb ik. Ik heb ALLES daar al gedaan wat ik moet doen; alleen ik krijg geen 'dialog screen' als ik:

-met die computer links ga klooien,
-en als ik op de acid pool klik.

het is dus duidelijk een error waardoor ik na (30 uur spelen) niet verder kan in het spel. Dat is dus best wel jammer, zonde, etc...

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:18

Polycom

Poes van goud

Heeft iemand niet een savegame net voorbij dit stuk?

• MaKK0
Pu_Dy schreef op 04 november 2004 @ 14:09:
Heeft iemand niet een savegame net voorbij dit stuk?
Daar had ik ook al aan gedacht ja; maar dan zit je met een probleem dat ik niet meer met mn eigen character speel, wat natuurlijk wel de bedoeling is :P

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Wel vreemde foutmelding, welke versie van het spel heb je trouwen ?
heb zelf 1.03 en nog nooit problemen mee gehad ( nog maar 14 keer uitgespeeld ofzo 8)7 )

Misschien dat als je je savegames even kopieert en KotOR opnieuw installeert het probleem verholpen is, maar ik vermoed dat er dan niks anders op zal zitten om gewoon een iets oudere savegame te pakken (als je die hebt) en die missie opnieuw te doen. Ik kan je wel wat hints geven hoe dit sneller te doen, maar wil geen spoiler zijn :). Uit ervaring, zelf doen is veel leuker :Y)

Suc6 nog met het (hopelijk) verder spelen met KotOR.

• MaKK0
Mja, jammer jammer jammer... heb het al geprobeerd: opnieuw installeren icm. oude savegame... mocht jammer genoeg niet baten, ik denk dat het gewoon jammer en is ik (snif) he tnooit meer uit zal spelen...
Mijn motivatie is ook weer niet zo groot om helemaal opnieuw te beginnen, geen zin in...

Verwijderd

Is er geen update voor? die deze nare ;( bug verhelpt?

ik hoop het maar voor je, want dit is errug bale als ik het zo hoor :(

suc666 ermeej! :>

Verwijderd

Misschien is het een idee om de savegames even naar iemand anders te sturen, bij deze hopen dat hij geen bugs geeft, en vlak erna weer saven.
Lijkt me het proberen waard.

• MaKK0
Update heb ik geinstalleerd, maar mocht ook niet baten...

Het idee van Theunage lijkt mij wel een goed plan; ill keep you informed!
Pagina: 1