[Pocket pc] Agenda PDA synchroniseren met database server

Pagina: 1
Acties:

• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 15:34
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, omdat mijn vraag nogal overlapt met andere fora.

Ik wil mijn outlook agenda op een PDA met windows mobile 2003 synchroniseren met een webbased agenda, die aan een mysql server hangt. Ik heb gekeken naar de mogelijkheden met activesync, syncML.

Ik kan geen concrete implementaties vinden, of mensen die zeggen dat het mogelijk is. Echter moet ik voor morgen weten of het mogelijk is, mbt. tot een klant.

Heeft iemand een idee hoe dit te realiseren is, zonder al te veel stappen die technische kennis vereisen voor de uiteindelijke gebruiker van het systeem?

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Ja je zou het zelf kunnen schrijven in php? Trek je een query uit je database met informatie. implementeer je dat documentje in je Outlook.

[ Voor 53% gewijzigd door Alpha_Mouse op 03-11-2004 03:05 ]

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 15:34
Dit is nogal kort door de bocht, zou je kunnen toelichten wat je bedoelt met het "implementeren van het documentje in outlook" ?

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....