Ik wil even wat testen en daarom probeer ik een extra versie van OS X te installeren op mijn iPod. Echter ik kreeg de melding 'Mac OS X cannot start up from this volume'. Toen heb ik even op Internet gezocht en daar zag ik overal het advies om met Disk Utility je iPod te erasen zodat je gewoon een firewire disk zonder iPod-software overhoudt. Volgens de uitleg op http://www.engadget.com/entry/8817137592535661/ zou je in de installer dan gewoon voor je "iPod" moeten kunnen kiezen. Echter waar hun een groen pijltje bij het volume hebben staan heb ik nog steeds een uitroepteken met de bovengenoemde melding.
Iemand enig idee wat ik hier aan doe? Heb al meerdere partitieschema's geprobeerd maar haalde niks uit. Heb bovendien vanuit zowel m'n bestaande installatie als vanuit de Disk Utility tijdens m'n installatie de iPod ge-erased, maar ook dat maakte niet uit. Ik kan er op het Internet ook maar weinig over vinden, bij iedereen werkt het meteen net zoals bij engadget.
Iemand enig idee wat ik hier aan doe? Heb al meerdere partitieschema's geprobeerd maar haalde niks uit. Heb bovendien vanuit zowel m'n bestaande installatie als vanuit de Disk Utility tijdens m'n installatie de iPod ge-erased, maar ook dat maakte niet uit. Ik kan er op het Internet ook maar weinig over vinden, bij iedereen werkt het meteen net zoals bij engadget.