Hallo,
Wie kan mij helpen?
Ik heb een Actiontec router van 2002, deze werkt nog prima. Door een nieuw modem heb ik de router gereset.
Alles heb ik opnieuw op de router ingesteld.
Ik kon kiezen uit: WEP OFF, 64-bit of 128-bit.
Ik heb 128-bit gekozen, daarna (op de volgende pagina van de router instellingen) komt deze melding "Wireless Settings: 128-Bit WEP Key"... en moet ik een KEY invullen.
Als voorbeeld geeft Actiontec 26 cijfers en letters als paren, zie onder:
NOTE: A hexadecimal digit consists of alphanumeric characters in the range 0-9 or A-F. A 128-bit encryption value should appear like this: 3D-44-FE-6C-A1-EF-2E-D3-C4-21-74-5D-B1.
Maar ik kan me herinneren, dat het voorheen anders was? Als voorbeeld:
jan1jansen&co (dus aan elkaar en slechts 13 karakters en tevens zelfs met de letters R en N.
Indien ik nu wil gaan formatteren moet ik bijv. deze code 3D44FE6CA1EF2ED3C421-745DB1 invoeren, terwijl het vroeger (dus voorheen) slechts 13 cijfers en letters waren?
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Bij voorbaat dank voor de hulp die ik mag krijgen!
Rafael...
Wie kan mij helpen?
Ik heb een Actiontec router van 2002, deze werkt nog prima. Door een nieuw modem heb ik de router gereset.
Alles heb ik opnieuw op de router ingesteld.
Ik kon kiezen uit: WEP OFF, 64-bit of 128-bit.
Ik heb 128-bit gekozen, daarna (op de volgende pagina van de router instellingen) komt deze melding "Wireless Settings: 128-Bit WEP Key"... en moet ik een KEY invullen.
Als voorbeeld geeft Actiontec 26 cijfers en letters als paren, zie onder:
NOTE: A hexadecimal digit consists of alphanumeric characters in the range 0-9 or A-F. A 128-bit encryption value should appear like this: 3D-44-FE-6C-A1-EF-2E-D3-C4-21-74-5D-B1.
Maar ik kan me herinneren, dat het voorheen anders was? Als voorbeeld:
jan1jansen&co (dus aan elkaar en slechts 13 karakters en tevens zelfs met de letters R en N.
Indien ik nu wil gaan formatteren moet ik bijv. deze code 3D44FE6CA1EF2ED3C421-745DB1 invoeren, terwijl het vroeger (dus voorheen) slechts 13 cijfers en letters waren?
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Bij voorbaat dank voor de hulp die ik mag krijgen!
Rafael...