Bij mijn windows XP bakje heb ik het volgende: na het invoeren van mijn wachtwoord duurt het ongeveer 3 minuten voordat windows actief wordt. Dan zijn ook al mijn instellingen verdwenen: achtergrondscherm, picto's, instellingen van mijn firewall, etc etc
Ik kan alles wel herstellen, maar bij de volgende opstart krijg ik het zelfde. Ik heb geprobeert via start - bureau ass. - systeemwerkset een nieuw herstel punt op te zoeken, maar volgens de pc is het er niet: Het kan geen andere ( vroegere) datum aangeven om vanuit daar verder te gaan. CHKDSK leverde geen errors op. Ad-Aware en Spybot gaven in het begin wel aan dat er spyware op zitten, maar daarna niet meer. Geen virussen aanwezig ( ook niet na update) Al mijn programma's werken wel en goed, nadat ze opnieuw ingesteld zijn.
Wat zie ik over het hoofd?
softe goederen die volgens mij van belang zijn:
mCaffee firewall en virusscan
office pakket
messenger
morzilla
dap
pent III
40 G harde schijf verdeeld in vier partities
Ik kan alles wel herstellen, maar bij de volgende opstart krijg ik het zelfde. Ik heb geprobeert via start - bureau ass. - systeemwerkset een nieuw herstel punt op te zoeken, maar volgens de pc is het er niet: Het kan geen andere ( vroegere) datum aangeven om vanuit daar verder te gaan. CHKDSK leverde geen errors op. Ad-Aware en Spybot gaven in het begin wel aan dat er spyware op zitten, maar daarna niet meer. Geen virussen aanwezig ( ook niet na update) Al mijn programma's werken wel en goed, nadat ze opnieuw ingesteld zijn.
Wat zie ik over het hoofd?
softe goederen die volgens mij van belang zijn:
mCaffee firewall en virusscan
office pakket
messenger
morzilla
dap
pent III
40 G harde schijf verdeeld in vier partities