Toon posts:

win [xp] gegevens verloren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn windows XP bakje heb ik het volgende: na het invoeren van mijn wachtwoord duurt het ongeveer 3 minuten voordat windows actief wordt. Dan zijn ook al mijn instellingen verdwenen: achtergrondscherm, picto's, instellingen van mijn firewall, etc etc

Ik kan alles wel herstellen, maar bij de volgende opstart krijg ik het zelfde. Ik heb geprobeert via start - bureau ass. - systeemwerkset een nieuw herstel punt op te zoeken, maar volgens de pc is het er niet: Het kan geen andere ( vroegere) datum aangeven om vanuit daar verder te gaan. CHKDSK leverde geen errors op. Ad-Aware en Spybot gaven in het begin wel aan dat er spyware op zitten, maar daarna niet meer. Geen virussen aanwezig ( ook niet na update) Al mijn programma's werken wel en goed, nadat ze opnieuw ingesteld zijn.

Wat zie ik over het hoofd?

softe goederen die volgens mij van belang zijn:
mCaffee firewall en virusscan
office pakket
messenger
morzilla
dap

pent III
40 G harde schijf verdeeld in vier partities

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-04 16:00

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Waarschijnlijk wordt je profiel niet goed opgeslagen. Vraag de properties, van "My Computer" eens op, tabblad "Advanced" en dan "User profiles". Wat staat er weergegeven achter het account waar je het probleem mee hebt?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Er staan twee dezelfde accounts in, de een als backup van 11,2 mb, de ander een tijdelijke van 293 mb. Duidelijk te groot dus, maar hoe los je dat op dan? Er is verder geen netwerk hier aanwezig.

Is allebei verwijderen een optie? Kan ik dan er nog in?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, oude te grote acount is weg. Tijdelijk account op lokaal gezet, ene reboot en het werkt. Met dank aan Question Mark, want ik had niet gedacht aan de account opties.

Deze kan gesloten worden