Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Half Life Help............!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt maar ik kan niks fatsoenlijks vinden.

Ik heb Half Life gekocht (normaal vind ik 3d shooters niet veel aan, maar ik zie hier veel half life(CS) dus wilde ik het wel proberen, was toch goedkoop!)

Het is uiteraard de originele versie!

Ik heb een tbird900@1000 en Geforce2mx, wat moet ik pakken direct 3d of opengl, direct3d loopt niet soepel en opengl mist sommige textures, waar zijn er updates voor te vinden. Ik heb de nieuwe detonator drivers al en de nieuwe via4in1.
Ik weet niet welke versie ik heb, hij stamt uit 15/10/98, er is hier in ons dorp helaas nog geen kabel en de autoupdate is 50mb en dat ga ik echt niet door de telefoonlijn heen pompen :(

Weet iemand of deze updates ook op een server te krijgen zijn dat ik in stapjes (jetcar) kan downloaden

Het liefst wil ik gewoon even goed spelen (video) en ik hoef (nog) geen nieuwe levels etc.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 17:06
Begin maar eens met al je drivers te updaten, die van je videokaart, en die 4 in 1 drivers willen ook wel eens helpen, gewoon in de meuktracker op tweakers.net kijken.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik zei, ik heb de nieuwe detonators en de via4-in1 als

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

de HL patch staat wel op de sit evan sierra, [resumable] CS staat op http://www.counter-strike.net

D3D is ove het algemeen sneller dan OpenGl in HL.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 18:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Heb je niet een bekende met kabel of ander breedbandig internet? .. Kun je de patch (die meestal HL100x10xx.exe heet) daar ff downloaden en op een cdtje branden ofzo..
(wel ff kijken wat je huidige versie is.. Mischien 1001 of 1005 ofzo, weeknie zo uit mijn hoofd)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Direct3D doet het hie nriet, krijg een zwart scherm, alleen "opengl" doet het hier :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is mooi van die update, dan kan ik in ieder geval op school of bij een vriend downloaden. (ze hadden de kabel voor 01-01-01 beloofd bij mij) maar dit is de 5e keer dat ze de afspraak een aantal maanden verzetten. :(

Verwijderd

Bij mij wil HalfLife wel, maar ik mis textures en zo. In OpenGL krijg ik zelfs dat hij inzoomt en dat is onspeelbaar.

Ik mis bv. heel de HUD van het pak.

Verwijderd

Kheb versie 1.0, build 742

Ik moet het ook als losse file hebben. Kheb geen kabel op de bak waar het op staat. Wel kabel op een bak met brander ..

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wat in de read me staat

Half-Life
Version 1.0
Readme File
10/30/98

Dus ik denk dat ik versie 1.0 heb.

Verwijderd

Kben nu maar ftp://ftp3.sierra.com/pub/patches/pc/hl1104.exe aan het downen. Lang leve CDRW en hopen dat @home mee wil werken.

Verwijderd

Jeuj, binnen, nu nog fikken. Ik heb ook 1.0, dus ik laat wel weten of het iets is die update :)

Verwijderd

verhuizen naar dorp/stad waar WEL kabel of ADSL is

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Anders moet je eens kijken of er een pc-games blad te vindenis, je kent die ouderwetse PAPIEREN bladen nog wel. Bij de meesten zitten er CD of in het geval van PCZONE Benelux zelfs een DVD die altijd propvol staan met die demos en patches. Anders moet je de verantwoordelijke van dat blad even email waar je op welke cd dat kan vinden ! Ik heb nog nooit een negatief antwoord gekregen hierop. Wacht effe [rommel, rommel] .... [Blaast wat stof van een blad] Hiero, editie 35/36 van PCzone benelux om een patch voor Halflife, en ed. 38 voor Counterstrike 7.1b.
Hoop dat je dit kunt gebruiken ...

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Verwijderd

Topicstarter
Is op zich wel handig, maar ik lees die games bladeren nooit. Ik ben lid van die PC-Active, aar dat ga ik ook opzeggen, alles staat toch hier (hardware news)

Ik ga deze week wel effe naar een vriend en voor toekomstige spellen hoop ik de kabel inmidels te hebben.

Verwijderd

Die update verhelpt een hoop gezeik, heb ik gemerkt.
Pagina: 1