[Flash] XSLT

Pagina: 1
Acties:

• 0528973
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-05-2013
Hi mensen,

Na wat rondgekeken te hebben op google en de zoekfunctie van dit forum, blijf ik met de vraag zitten. Kan FLASH een xml document, dmv een xslt documentje omzetten naar valide html/xhtml?

Ik kom overal voorbeelden tegen van het inlezen van XML ed, maar het enige dat ik eigenlijk wil is in een text-veld de output van deze xslt transformatie neer gooien, het zou heel erg fijn zijn als deze transformatie in Flash plaats zou kunnen vinden.
Want het gaat om dynamische data die ingelezen wordt.

Pascal

• :murb:
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 20:20

:murb:

@murb.nl

Daarvoor heb je toch geen flash nodig? Ik lees dat je HTML output wilt:
http://www.w3schools.com/xsl/default.asp

En anders kun je het beter server side doen. XSLT is bij mijn weten ook niet mogelijk met flash, wel is het mogelijk waardes uit XML uit te lezen met flash, maar transformaties gaan niet met het gemak dat XSLT je biedt.

• 0528973
en dat is jammer. Zoiets had ik ondertussen wel verwacht, al mijn zoekresultaten gaven wel aan XML in te kunnen lezen maar transformaties leken niet mogelijk te zijn.

Pascal

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is het nut van XSLT in Flash :? Wat wil je er uiteindelijk mee bereiken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
BtM909 schreef op 02 november 2004 @ 22:33:
Wat is het nut van XSLT in Flash :? Wat wil je er uiteindelijk mee bereiken?
"maar het enige dat ik eigenlijk wil is in een text-veld de output van deze xslt transformatie neer gooien"

Waarom regel je zoiets niet gewoon serverside dan? en dan gewoon dumpen in een textarea..

[ Voor 8% gewijzigd door flashin op 02-11-2004 22:41 ]

• 0528973
Er is op dit moment een FLASH-site gemaakt, welke bijna alle data binnen haalt via XML gegevens, nu moet er dus voor 1 onderdeel een uitzondering worden gemaakt namelijk de adressen.

Deze adressen wilt deze persoon graag via een soort van HTML, GET-variable binnenkrijgen, en dan wel te verstaan allemaal in 1 variabele. Ik vroeg me af, of hij niet gewoon een XML-document binnen kon krijgen en dat hij dat in een text-area dumpt. En dat de text-area het document netjes zou parsen en transformeren icm een XSLT document.

Nu kan je ook zeggen, goh stuur gewoon een XML document en laat dat door FLASH geparsed worden en per valide entry een adres neerzetten, maar dat wil of kan die collega niet maken.(ik gok op wil)

Pascal

Pagina: 1