Toon posts:

Win XP sp2 Reboot. direct na opstarten windows //help\\

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb het volgende probleem.
ik heb windows xp met sp2 nu 3 week goed draaiende gehad tot dat ie sind kort na het laden van het bureaublad plus de programma's die rechts onder in staan in een keer reboot soms duurt het even wat langer. de harde schijfen slaan af en een tiende van een seconde een blauw scherm en start op nieuw op. kan niet op pause drukken om de foutmelding te zien
ik kom nog wel in safe mode. en de optie opstarten met laats bekende config help niks

specs
asus a7v600-x
AMD xp 2800
1x pc 2100 256mb
1x pc 2100 128 mb
aopen geforce fx5700 256MB
1x 40 gb ide
1x 80 gb ide
1x 200 gb sata

het is niet de voeding, werkheugen of iets anders.
want nu draai ik "hopelijk" maar tijdelijk win 2k pro en alles is prima
mijn ver moeden is dat mijn key van windows xp sp2 niet geldig is.. maar tijdens het installeren van win xp sp 2 gaf hij geen fout melding. iemand ervaring met ongeldige keys en plotslinge roboots? ik heb mijn key gewijzigt maar ook geen resultaat. verder kan het nog een virus zijn zoals sasser maar die laat duidelijk zien wat er fout gaat zoals lsass.blabla fout. ik heb ook NORTON anti vir 2004. misschien ligt het daar aan. keb nu wel net adsl. tis bale want sp2 en windows xp had veel mogelijk heden.

ga vanaaf ff probere mijn ghost terug zetten
iemand ervaring met dit PLZZ help

ach het is windows weer eens die het ook altijd wel wat te zeure

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Haal onder configuratiescherm > systeem > tabblad geavanceerd bij Opstart en herstelinstellingen > Instellingen het vinkje eens weg bij "De computer automatisch opnieuw opstarten".

Lees de foutmelding, schrijf t op, post t hier of beter nog: google er eens op :) Kom je iig al stuk verder.

edit: dat //help\\ is eigenlijk wel een beetje ongewenst hier ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Gully op 02-11-2004 19:01 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit gedaan "gister avond" en ik heb met behulp van de digitale camera een foto gemaakt van de fout melding. het ging om: 0x0000008E in de win32k.sys
tevens stond er bij : vervang zo nodig de beeldscherm adapter. ik heb de drivers gepakt van de fabrikant zelf en tot nu toe heb ik nog geen crash weer gehad