Dell true mobile 1300 802.11b/g in promiscuous mode

Pagina: 1
Acties:

• TygeR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Hallo,

Ik heb een laptop met een dell true mobile 1300 802.11b/g (lucent chipset). weet iemand hoe ik deze kaart in promiscuous mode kan krijgen?? zowel windows xp als linux oplossingen zijn welkom.
het doel van deze toepassing is het bekijken hoe veilig mijn wireless netwerk is door eens wat pakketten te onderscheppen en kijken of ik achter mijn wep key kan komen.

Iemand ideën?

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

veel succes daarmee... Linux drivers zijn er niet (alleen met de ndiswrapper en dat is een RAMP om aan de praat te krijgen) en volgens mij kan deze kaart uberhaupt niet gebruikt worden door bijvoorbeeld netstumbler. Het is mij in ieder geval niet gelukt

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Weet niet hoeveel verschil er tussen zit, maar mijn True Mobile 1150 werkt anders perfect met Netstumbler hoor.

Tijd voor een nieuwe sig..

• TygeR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Netstumbler doet het idd prima op deze kaart. onder linux heb ik hem idd draaien met ndiswrapper wat overigens ook erg goed werkt. maarja daar kom ik niets verder mee. Netstumbler zet de kaart naar mijn weten trouwens niet in de promiscuous mode, maar maakt gebruik van de door de ap's uitgestuurde broadcasts (kan zijn dat ik ernaast zit hoor).