Als ik deze koop kan ik dan de FPS gewoon aansluiten?? Heeft die dan een ander kabeltje??? Want deze speakers zijn digitaal.
Verwijderd
maar er zitten toch ook wel analoge stekkertjes aan? Anders is er misschien ook wel een converter voor te krijgen.
Een FPS2000 kan ook analoog aangesloten worden, dus het zou geen probleem moeten zijn.
Verwijderd
Wat nou analoog?? een DMX XFIRE 1024 heeft dus echt wel een digitale SPDIF uitgang!!
Vraag is alleen of die speakers ook digitaal zijn!! Toch alleen die DTT2500 zijn digitaal??
Vraag is alleen of die speakers ook digitaal zijn!! Toch alleen die DTT2500 zijn digitaal??
Nee. De FPS2000 heeft alleen een Creative Digital DIN aansluiting.
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Dus wel digitaal!! (zie plaatje: rare aansluiting is optisch!)
maar ja creative speelt gemeen met digitale DIN uitgang)
maar ja creative speelt gemeen met digitale DIN uitgang)
Ok, de FPS2000 kan dus in principe alleen analoog aangesloten worden op de DMX XFire 1024, tenzij je een DIN-naar-optisch converter hebt (als die bestaan).
Optisch naar DIN dan hè?
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Ze bestaan, ben op het ogenblik nl. ook het een en ander aan het uitzoeken .
Bij Conrad kost een bouwpakket(je) tussen de F30,- &de F40,-
kant&klaar F80,- 
Ik ben er alleen nog niet achter wat voor connectoren ze gebruiken.
Als ik dat uitgevogeld hebt post ik 't tzt
Bij Conrad kost een bouwpakket(je) tussen de F30,- &de F40,-
Ik ben er alleen nog niet achter wat voor connectoren ze gebruiken.
Als ik dat uitgevogeld hebt post ik 't tzt
op je dmx xfire 1024 kaart, de onderste dus!! zit ook gewoon een digitale aansluiting hoor.
Optisch digitaal
Coaxiaal digitaal
BEIDE ZIJN DIGITAAL waarom denken er toch zoveel mensen dat optisch niet digitaal is!! (hebben jullie soms bose speakertjes?)
Optisch digitaal
Coaxiaal digitaal
BEIDE ZIJN DIGITAAL waarom denken er toch zoveel mensen dat optisch niet digitaal is!! (hebben jullie soms bose speakertjes?)
een treffende spreuk
Verwijderd
Ik zou die dmx xfire 1024 nemen.
hij is getest op http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=83
en haalde een goede score en de prijs is super.
hij is getest op http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=83
en haalde een goede score en de prijs is super.
IK WEET WEL dat beide digitaal zijn ik wil gewoon weten of er een converter voor coaxiaal naar optisch is!!!!
Als je de Terratec DMX XFire 1024 op de Creative FPS2000 wil aansluiten kan je ALLEEN
de Tandem Cable gebruiken.
De Xfire heeft géén digitale 9-pin mini DIN
daarvoor moet je bij Creative zijn.
Met een FourPointSurround setje zou ik me daar niet zo druk over maken, mits je op korte termijn over wilt stappen op een 5.1 zou ik voor de DMX gaan;)
Als er een optisch signaal(licht) uit die kaart komt zou ik een optical>coax converter zoeken.(zie vorige post)
de Tandem Cable gebruiken.
De Xfire heeft géén digitale 9-pin mini DIN
daarvoor moet je bij Creative zijn.
Met een FourPointSurround setje zou ik me daar niet zo druk over maken, mits je op korte termijn over wilt stappen op een 5.1 zou ik voor de DMX gaan;)
Als er een optisch signaal(licht) uit die kaart komt zou ik een optical>coax converter zoeken.(zie vorige post)
Correct!! voor de volledigheid :
Creative is ermee begonnen bij de "5.1" serie
Volgens mij heeft Abit ook een soortgelijke 9pins dig. din tis alleen niet direct wat jij zoekt denk ik.
Creative is ermee begonnen bij de "5.1" serie
Volgens mij heeft Abit ook een soortgelijke 9pins dig. din tis alleen niet direct wat jij zoekt denk ik.
umm hallo ik ga misschien die 2 dingen kopen (zie ond.) maar ik wil gewoon weten of er een coaxiaal-optisch converter is. En nee dat is NIET 5.1 daar heb ik toch ook niet naar gevraagd.
De FPS2000 sluit je aan mbv een DIN aansluiting, niet coaxiaal. Er is een aansluiting meegeleverd met de FPS2000 die je intern op de SB aansluit, niet op de coaxiale uitgang. Je hebt dus een Optisch naar Din converter nodig.
Dit komt van de Cambridge site:
Zie hierConnectors :
Digital DIN: 9-pin mini DIN
SPDIF-IN: No
Pagina: 1