Hallo, ik heb geprobeerd een draadloos netwerk aan te leggen tussen 4 comp. Echter ik kwam op het netwerk van mijn buren terecht. Mijn eigen netwerk werd niet herkend. om de een of andere reden. na veel telefoonverkeer met de helpdesk eerst van kabelfoon daarna mijn comp in moeten leveren bij de kabelfoon want daar hadden wij het netwerk gekocht uiteindelijk kwam er niets uit de bus alle instellingen stonden goed en bij de kabelfoonwinkel doet alles het gewoon. uiteindelijk bij de helpdesk van eminent gekomen. Eminent vertelde mij dat ik weggedrukt werd door mijn buren frequentie te sterk en ik heb de router op een andere frequentie gezet. Bij netwerkverbindingen het netwerk van de buren verwijderd en vinkje uit bij automatisch mijn netwerk toegevoegd. Internetverbinding kreeg ik nu wel met de hoofdcomp. Echter de andere computers kunnen nog steeds niet goed communiceren met elkaar. De verbinding is er even daarna valt het signaal naar 10 dus niet te werken Hij begint bij 25 Tussen 5 en 10 minuten valt het signaal zo goed als weg. Mijn buren hebben een computerzaak. Dus heb ik contact gezocht wat het probleem nu kan zijn. Ze zijn hier een paar uur geweest en tot de conclusie gekomen die ik al had getrokken. Hun signaal is te sterk. Alleen verklaard dit nu ook de verbinding tussen de comp. volgens hun niet. Je kan zoveel pingen als je wilt maar de verbinding zakt weg. Computers op verschillende plekken gezet zelfde probleem. Volgens mijn buren komt dit vermoedelijk door de ijskast of ander electrisch apparatuur Zij adviseren mij een netwerk van kabels aan te leggen en vinden het onverklaarbaar. Wie heeft dit probleem eerder gehoord en wat kan ik nog doen. De puzzle voor mij is nog niet opgelost want waarom is een draadloos netwerk blijkbaar op deze plek niet haalbaar????
groetjes Yvonne
groetjes Yvonne