Toon posts:

Beeldscherm sprint plots aan en uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte lezers,

Mijn monitor een Viewsonic E771, gekocht ongeveer 5 jaar geleden, heeft de laatste half jaar nogal kuren. Hoewel er nu al een ander staat wil ik de oude graag nog gebruiken voor andere doeleinden.

Probleem: Het scherm word steeds zwart dan gaat hij weer aan. Soms blijft deze wel een minuut uit. Soms springt ie wel 5 x achter elkaar uit . Je hoort een soort van "pets" geluid.

wat het niet kan zijn:
Overhit, smorgensvroeg heeft hij et ook.
Videokaart kapot, andere monitor doet wel.
verversing max = 60 herz, daar staat hij ook op " op een reso van 1280 x nog wat

iemand ervaring toevallig? als het te verhelpen is HEEL GRAAG, zoniet jammer

Verwijderd

Hmm toevallig, mijne monitor is ook 4 à 5 jaar oud en hij deed ook "pets". En nu is em kapot. En hij rook ook een beetje naar verbrand plastiek. De zwarte schermen kreeg ik wel niet, maar iets soortgelijks.

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:06

Salandur

Software Engineer

Zit je kabel wel goed achterin je computer vastgedraaid? Als die een beetje los zit heeft dat een slecht contact tot gevolg. Daardoor wil hij ook nog wel eens aan/uit springen.
Als je goed bent met elektronica kan je proberen hem zelf te repareren, anders wordt het toch een nieuwe aanschaffen

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe kopen is niet aan de orde, ik heb wel een andere,
Dat ik echt met electronica begaan ben? nee, helaas

Het kan natuurlijk ook ouderdom zijn?.... electronica gaat ook een keer kapot.
kabels heb ik nagekeken (voor de zekerheid) niets.

Het is niet de bedoeling tips te ontvangen om hem zelf te repareren, dacht dat er misschien meer waren die dit ook hebben.

Meer zo van "Oh dat heb ik ook, moet je dit en dit laten vervangen" ...

IK wacht af _/-\o_