Toon posts:

speakersets

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een losse dvd speler een:

JVC XV-N30

Nu heb ik mijn oog laten vallen op de volgende receiver:

JVC RX-5040

Alleen nu nog speakers enz.

Ik heb een mooie set speakers gezien van JBL. In de kleur beuken, die past mooi in mijn woonkamer.
Maar hoe is de kwaliteit van JBL t.o.v. JVC.

Ik heb de volgende set van JBL op het oog:

JBL SCS178 beuken

Heeft iemand hier ervaring met JBL speakers??

Verwijderd

Heb al een aantal jbl setjes versleten, weet de serie-nummers zo niet meer, maar geluid was super alleen de hoge tonen werder schel bij hoger volume, maar dat zal moeilijk te voorkomen zijn. Verder zeer goede speakers

Verwijderd

Topicstarter
Ok,

Maar hoe is de kwaliteit m.b.t. jvc speakers.

• Rolandus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-02 15:30
Ik heb zelf de SCS178 speakers. Ik vind het geluid erg goed.

"A lecture on time travel will be held yesterday"

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien moet je naar een winkel gaan en het zelf eens testen.

Het zou me verbazen als mensen JVC speakers en JBL speakers tegen over elkaar in de huiskamer hebben staan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 15:14:
Ok,

Maar hoe is de kwaliteit m.b.t. jvc speakers.
De enige manier om er achter te komen hoe die speakers nou echt klinken is om ze te beluisteren. Ga gewoon naar een winkel waar ze ze hebben staan en vraag of je ze kan beluisteren! Eventueel kan je ook vragen of je ze kan vergelijken met andere setjes (duurder en goedkoper). Dit geeft dan wel aan of ze nou goed klinken of niet. Misschien kom je er wel achter dat een ander setje een veel mooier geluid geeft voor dat geld.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de winkel al gemailed. Of ik eens kan langskomen om deze setup te beluisteren.

Ik wil dus een jvc receiver en jbl speakers.

Die JBL's waren in de aanbieding, scheelt me bijna 200 EURO.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Ik heb bijna dezelfde set speakers en receiver.

De JVC RX-5032 en de XVN-33 met de JBL SCS178. Ik vind de combinatie helemaal te gek, het enige minpuntje is dat de versterker toch net even een beetje vermogen mist, ik heb mijn speakers gehoord met een Sony 695 en dat klinkt toch net even een beetje beter. De RX-5040 is een nieuw model in het zwart, het enige verschil is dat de menuknoppen wat gewijzigd zijn, meer niet. Ik zou er voor gaan.
Wil je meer weten, mail me maar even.

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Over de kwaliteit van speakers valt vaak niets zinnigs te zeggen. Alleen de klank is een mooie indicatie. Nu is dat dus volledig persoons gebonden, wat ik lekker vind klinken kan jij niets vinden. Ga daarom langs bij de winkel om zelf te luiseren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.