Ik heb al gezocht bij google maar ik kom niet verder dan de reviews dus daarom vraag ik het hier. Is het mogelijk om mijn Qtek 2020 te upgraden naar Smartphone 2003 Second Edition zonder dat ik dat ding op moet sturen?
Mogelijk, rekening houden dat flashen altijd mis kan gaan en dan heb je een probleem.
[ Voor 25% gewijzigd door PcDealer op 02-11-2004 15:12 ]
Ik weet dat het mis kan gaan. Is er nog ergens een site waar ik de update/flash kan downloaden. Kan het niet vinden bij microsoft op de site.
dat is niet voor niets denk iks_schimmel schreef op 02 november 2004 @ 15:57:
Ik weet dat het mis kan gaan. Is er nog ergens een site waar ik de update/flash kan downloaden. Kan het niet vinden bij microsoft op de site.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Je moet daarvoor bij de fabrikant van je apparaat zijn en dan nog is het mogelijk dat de update niet los verkrijgbaar is.s_schimmel schreef op 02 november 2004 @ 15:57:
Ik zal morgen eens bellen naar de qtek helpdesk hier in nederland.
Verwijderd
En?? Al wat gehoord?s_schimmel schreef op dinsdag 02 november 2004 @ 20:54:
Ik zal morgen eens bellen naar de qtek helpdesk hier in nederland.
Verwijderd
Heb zowiezo al gevonden dat het mogelijk is.. via forum.xda-developers.com kan je een rom update downloaden... ALLEEN IS DIE NU FF UIT DE LUCHT
Iemand nog andere tips
Misschien omdat het illegaal is?Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 11:17:
[...]
Heb zowiezo al gevonden dat het mogelijk is.. via forum.xda-developers.com kan je een rom update downloaden... ALLEEN IS DIE NU FF UIT DE LUCHT.
dat lijkt me wel he, of heb je een licentie voor die nieuwe Windows Mobile?
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Yep dat kan, je kan hem naar laten upgraden naar Windows Mobile 2003 SE en niet naar Smartphone 2003 (tis geen Smartphone, maar een Pocket PC Phone) Een vriend van mij heeft dat met zijn gelijke T-mobile MDA II gedaan, draait goed en snel
landscape modus is wel geinig.
Inderdaad via xdadevelopers.
Inderdaad via xdadevelopers.
Pagina: 1