Toon posts:

terratec ewx 24/96?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is het wat?
hoe is de support?
hoe gaat het klinken met een promedia 2.1 setje?

etc etc etc

kortom wat zijn jullie ervaringen met deze kaart?

Verwijderd

Topicstarter
*kuch*

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

ik ken de verschillen tussen de ewx 24/96 en de ews88mt .. dat is toch de breakoutbox?
heeft de ewx hier geen optie voor ofzo?

zo'n breakoutbox is wel geil namelijk en ook nog functioneel :o)

Verwijderd

Is er imand die een sequencer EN Gigasampler simultaan draait?

Gaat dit goed? Lage latency?

Verwijderd

Vandaag Terratec gebeld, ze zeggen dat er geen multiclient drivers zijn voor XP... Maar op internet heb ik gelezen dat iemand het wel voor elkaar had. Potverdikkie, ik weet het ook niet meer hoor.

Verwijderd

Ik hoop dat die nog beter dan mŽn DTT3500 gaat klinken B-)
heb em gisteren besteld, en voor de zekerheid ook maar effe gebeld met de importeur.
deze gaf te kennen dat de Promedia setjes pas in het nieuwe jaar waarschijnlijk afgeleverd gaat worden i.v.m. de test in Computer Totaal |:(

Verder is de geluidskaart ( EWX 24/96 ) echt briljant te noemen in mijn opzicht.

er zitten wat weinig mogelijkheden op qua aansluiting maar dit is voor een serieuse audio kaart ook de juiste aanpak volgens mij, lekker clean en not to mutch bullshit.
er zit zelfs niet een analoge audio poort aan de binnenkant voor een cd-rom aangezien dit alleen maar vervelende storing opleveren kan !

Verwijderd

Promedia setjes? Wat is dat nou weer?

Verwijderd

Superkaart!

Ik heb hem een tijdje gehad en ben er altijd zeer tevreden over geweest. Uiteindelijk ingeruild op een EWS 88MT maar dat was omdat ik graag die extra analoge in- en uitgangen wou hebben die op de breakoutbox zitten van de 88.

Alleen heb ik altijd wat problemen gehad met de multiclient drivers. Zolang je de wave drivers gebruikt is het geen enkel probleem, maar op het moment dat je de ASIO drivers gebruikt, verwacht dan maar niet dat je nog een ander programma tergelijkertijd werkend krijgt met de geluidskaart :(

Verwijderd

Hmz, waar kan ik info vinden over die kaartjes? Ik vind alleen maar informatie over speakers namelijk.

Of vertel eens hoe jij hem gebruikt(e).
Pagina: 1