[space1] webhosting provider

Pagina: 1
Acties:

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 20:25
Hoi

Ik heb 2 sites die ik online wil zetten, gebruik makend van php/mysql
Het probleem is dat ik niet in de situatie zit dat ik mijn eigen pc/server 24/7 aan kan laten staan om dat te servicen.... (datalimiet waar ik elke maand wel tegen aan zit, stroomverbruik (woon nog niet op mezelf ;) dat soort dingen)

Gratis php sites + mysql zijn lastig te vinden, maar als je ze vindt dan zijn het sites die reclame laten zien...
Heb je het geluk dat je er eentje vindt zonder reclame, dan is het zo bagger traag of gelimiteerd dat het bijna onmogelijk is om te hosten....

Dan kom je dus al snel terecht bij betaalt hosten... ik zit dus financieel ook niet te wachten op een hosting voor 20 euro per maand enzow

vorige week zat ik lekker in mn game (utopia van swirve ;)) en toen zag ik een ad van space1 (linkie) die hosting aanbied met php/mysql....
ik de site gechecked ziet er naar mijn inzien goed uit.....

Kosten
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
unix account
hosting type basis plus 12 maanden      € 12
registratie     € 17
domein registratie      € 8
Totaal      € 37.00

windows account:
hosting type windows 12 maanden     € 12
registratie     € 19
domein registratie      € 8
Totaal      € 39.00

Wat krijg je ervoor
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
unix account:
200MB
125 MB web
50 MB mail
25 MB MySql
PHP
scripts
perl/cgi

windows account:
200MB
125 MB web
50 MB mail
25 MB MySql
ASP / .NET
MS Frontpage
MS Access

ik kan zo 1 2 3 niet opmaken wat de 200mb en de 125mb web met elkaar verschillen of met elkaar te maken hebben, als je namelijk de homepage ziet staat daar onbeperkt dataverkeer......

ik stuur ze nog een mailtje later vandaag daarover om te vragen wat dat nou is...

Mijn Vraag
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze provider?
Zoja: wat is de ervaring....

Mijn plan is om voor utopia iets te draaien wat ik in php heb gemaakt en natuurlijk onze kd pagina voor onszelf....
En een pagina voor mn nichtje, omdat de huidige plaats waar ik een hosting heb geen mysql biedt en aan een datalimiet zit EN aan een opslag limiet.....

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:01

TheBorg

Resistance is futile.

Onbeperkt dataverkeer bestaat niet!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:10

we_are_borg

You will Comply

Kijk eens bij http://www.webhosters.nl voor prijzen en commentaar.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Toevallig ben ik verschillende shared hosting bedrijfjes met elkaar aan het vergelijken. Deze komt bij mij echt heel slecht over. De website geeft enorm weinig details weer over de abonnementen. Zelf zeggen ze zo'n beetje de grootste internet boer te zijn, met bijvoorbeeld 4x een Gbit verbinding. Dat is echt enorm veel, daar is dus iets anders aan de hand.
Kijk eens naar deze bijvoorbeeld, dat komt toch al beter over. Na een zoektoch op wehosters.nl/internetten.nl kom je wellicht nog betere tegen, let op de reacties en wees erg kritisch, keuze zat. :)

🌞🍃

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:45
Modbreak:Internet & Telefonie - policy en FAQ

[ Voor 90% gewijzigd door intoxicated op 02-11-2004 16:40 ]

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05

Zym0tiC

^_^

Modbreak:Zie de I&T FAQ, we houden topics liever centraal over een bepaalde provider.

[ Voor 91% gewijzigd door intoxicated op 02-11-2004 16:41 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ten eerste, Space1 breekt je webspace in stukken. Je mag van die 200 mb die genoemd staat dus 125 mb gebruiken als 'echte' webspace (om meuk online te zetten), 25 mb voor je database en 50 mb voor je mail.

Ten tweede, ik ga voor niemand reclame maken maar ik zou iig wel verder kijken. Voor 1 euro per maand ben je simpelweg niet klaar, dat hou je niet vol. Daarnaast staat de site zo vol dusdanig onzin dat ik er niet eens over zou willen nadenken.

Voorbeeldje?
Gratis dataverkeer- hoe is dat mogelijk?

Ons bedrijf is van oorsprong Deens en in Denemarken zijn de fibers erg goedkoop; we kopen 1 Gbit fibers met onbeperkte bandbreedte. Wij hebben 2 redundant fibers (4 fibers) en we gebruiken daar momenteel maar 3% van.

Over een tijd zullen we waarschijnlijk 50% gebruiken en dan kopen we er gewoon nog een fiber met onbeperkte bandbreedte bij.
Uhhhh, you've lost me.
Je koopt een glasvezelkabel in Denemarken en dan ben je klaar.... aha (ik heb geen idee waar ik moet beginnen met het leveren van commentaar :P).

Daarnaast, "onbeperkte bandbreedte" is zo mogelijk nog erger dan "onbepert dataverkeer". Het gaat in beide gevallen helemaal nergens over maar een onbeperkte bandbreedte suggereert van alles en nog wat.

[ Voor 10% gewijzigd door IceStorm op 02-11-2004 15:47 ]

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Als we dan toch aan het spammen zijn, [knip]

Heb er zelf een account, ben er best wel tevreden over (350mb webspace, 10gb traffic, in NL gehost voor 1 euro per maand)

In het begin waren er best wel wat problemen mee, maar het wordt steeds beter :)

[ Voor 4% gewijzigd door intoxicated op 02-11-2004 16:42 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

jwoskam, Zym0tiC en Aspje mogen het volgende even goed doornemen:
Internet & Telefonie - policy en FAQ

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 20:25
slotje graag :)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Pagina: 1