Vandaag ff bij mijn vriendin geweest, die zei dat haar PC raar deed, het ging hier over een virus, genaamd W32.funner dat via msn zich vespreidt. Ze heeft het wel aanvaard maar niet geopend omdat Norton antivirus een melding maakte.ze had het in quarenteine gezet en verder niks gedaan.deze morgen heeft ze weer problemen,ik raad haar aan een volledige scan te doen en er worden een tiental virussen gevonden allemaal bloudhound.packed en w32.funner.Deze zijn dan verwijdert maar blijkbaar had een van deze zich aan de explorer.exe gehecht waardoor deze niet meer werkt! ze doet kleuter en al haar typwerk en stagevoorbereiding staan er nog op ( minstens 1000 blz)
de bedoeling is om op een of andere manier dit typwerk er af te halen of gewoon de windows te repareren( daar gaat hun voorkeur naar toe) zodat als er geformateerd moet worden ze toch niks kwijt is. Dus mijn vraag is of er iemand tools kent waarmee je files kan recuperen uit een brakke windows? of een manier om windows weer te herstellen?ik zou de mensen die mij op weg kunnen helpen enorm dankbaar zijn!
de bedoeling is om op een of andere manier dit typwerk er af te halen of gewoon de windows te repareren( daar gaat hun voorkeur naar toe) zodat als er geformateerd moet worden ze toch niks kwijt is. Dus mijn vraag is of er iemand tools kent waarmee je files kan recuperen uit een brakke windows? of een manier om windows weer te herstellen?ik zou de mensen die mij op weg kunnen helpen enorm dankbaar zijn!
Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208