Het lukt mij niet power managment van win2k pro zo in te stellen dat mijn monitor na verloop van tijd (bv 20 min) uitgeschakeld wordt.
Bij energiebeheer staat gewoon dat de monitor na 2 minuten uitgeschakeld moet worden, maar dat gebeurt niet.
Dit probleem is ontstaan nadat ik mijn moederbord en videokaart vervangen heb:
oude situatie: Abit BH6 + diamond Viper V330
nieuwe situatie: Asus A7N8X-X + Club3D Radeon 7000
Het gaat mij niet om allerlei standby of hybernate functies, maar alleen om het uitschakelen van de monitor door windows.
Ik vind het best als je Google roept, want dit moet ongetwijfeld te vinden zijn. Maar wees even zo aardig aan te geven welke zoektermen volgens jou dan een goed resultaat geven. Na een paar uur zoeken heb ik die gouden termen nog niet te pakken.
Bij energiebeheer staat gewoon dat de monitor na 2 minuten uitgeschakeld moet worden, maar dat gebeurt niet.
Dit probleem is ontstaan nadat ik mijn moederbord en videokaart vervangen heb:
oude situatie: Abit BH6 + diamond Viper V330
nieuwe situatie: Asus A7N8X-X + Club3D Radeon 7000
Het gaat mij niet om allerlei standby of hybernate functies, maar alleen om het uitschakelen van de monitor door windows.
Ik vind het best als je Google roept, want dit moet ongetwijfeld te vinden zijn. Maar wees even zo aardig aan te geven welke zoektermen volgens jou dan een goed resultaat geven. Na een paar uur zoeken heb ik die gouden termen nog niet te pakken.