Toon posts:

knippen en plakken wil niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
k kan in linux soms geen dingen plakken en knippen, ik snap niet hoe dat kan. bijvoorbeeld van Nedit naar het openlocation-scherm van RealPlayer8. Dan plakt hij een vierkantje ofzo. Weet iemand waar dat door komt ?

ik gebruik archlinux, kernel2.6.8.1, enlightenment. (trouwens met windowmaker was dat ook zo)

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-02 19:46

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Alternatief voor kopieren plakken met Ctrl-C en Ctrl-V is:

Ctrl-Ins en Shift-Ins

Werkt soms waar de anderen het niet doen.

specs

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:06
In principe kopieer en plak je door te selecteren en met je middelste muisknop in een textfield te klikken. Is in het begin enorm wennen, maar na een tijdje begin je het enorm handig te vinden.

Het meest irritante vind ik overigens nog ff snel een URL openen in browser: kopieren, bestaande URL in URL bar selecteren, pla... how shit, nou ben ik mn gekopieerde URL kwijt |:(
Vorige versies van Galeon hadden dan nog de CTRL+U om de location bar te legen, tegenwoordig is dat niet meer :(

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

In Mozilla/Firefox ga ik altijd met alt+d naar het lokatievel en dan is meteen de hele regel geselecteerd (dus alleen geselecteerd, niet gekopieerd!) Als je begint te typen verdwijnt het geselecteerde meteen, dus je hoeft 't dan ook niet eerst te deleten.

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als je in mozilla met de middelste muisknop plakt in de webpagina zelf, ga je er ook heen.. nog makkelijker :)

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024

active2

Google is your friend

_JGC_ schreef op 02 november 2004 @ 12:22:
In principe kopieer en plak je door te selecteren en met je middelste muisknop in een textfield te klikken. Is in het begin enorm wennen, maar na een tijdje begin je het enorm handig te vinden.

Het meest irritante vind ik overigens nog ff snel een URL openen in browser: kopieren, bestaande URL in URL bar selecteren, pla... how shit, nou ben ik mn gekopieerde URL kwijt |:(
Vorige versies van Galeon hadden dan nog de CTRL+U om de location bar te legen, tegenwoordig is dat niet meer :(
Daar heb je tegenwoordig wat leuks voor :P

URL selecteren en vervolgens in je browser op de middelste muisknop klikken. En hoppa je wordt direct geredirect naar je pagina ;)

JGC: Dit had je vanmiddag overigens zelf uitgevonden :+

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:06
active2 schreef op 02 november 2004 @ 20:06:
[...]

Daar heb je tegenwoordig wat leuks voor :P

URL selecteren en vervolgens in je browser op de middelste muisknop klikken. En hoppa je wordt direct geredirect naar je pagina ;)

JGC: Dit had je vanmiddag overigens zelf uitgevonden :+
Mja, als jij eens ging lezen in het topic voor je een reply neerzet :+

Zit verdorie nog naast me ook die gast :+
Pagina: 1