Toon posts:

Core snel beschadigd???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de trotse eigenaar van een gf4 mx 440 8x afp 128 mb }:O

Nou ben ik em eens lekker gaan overklokken tot aan het max ( artifact dan 1 stapje terug á 2% @powerstrip)

Wat me opvalt is dat hij steeds minder ver te overklokken is, ik heb wel het een en ander gelezen over deze kaart maar kon niets over de situatie vinden.

BVD :)

Begin 80% 60% 40% nu op orgineel loopt hij al af en toe vast :(
Hoewel ik graaaaag van deze kaart af wil staat mijn budget er niet naar.

Overgie specs voor wie er intresse in heeft:
p4 northwoodje 2,8 ghz (stock)
512 onregisterd (***) ram, latency onbekend ( Hoe vind ik die?)
1 maxtor 120 gb'tje 7200 rpm geloof ik
1x fireball 5 gb 7200 rpm

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 11:08 ]

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Latency vind je in je BIOS, en ik wist niet dat er Fireball HDDs waren, wss een Quantum (Maxtor) he? :P

Is ie wel goed gekoelt?
Mss een oververhitting?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 13:25

Shunt

Boe

eh stof ?
Hoe ouder hij wordt hoe stoffiger. Steeds meer en meer en meer stof hoopt zich mooi op onder je coolertje. En zo kan er dus steeds minder en minder en minder. warmte weg. Kijk daar maar eerst eens naar ;).

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
stof checken is zeker de moeite waard :>

Ik probeer alles uit me gf4'tje te halen vind ik wel genieten om met mijn ouwe kaartje alles uit de kast te halen.
Zelfs doom 3 speelde zonder schokken op het 1e laagste niveau (medium).
Hoewel hij dan wel na een tijdje artifacts gaat vertonen... maar toch,
het blijft een uitdaging. Het mooie is dat het beestje niets kost, mocht hij kapot gaan? BOEIE!! (8>

ff offtopic wat zou een leuk low-end/mid-end kaartje zijn voor rond de 100 - 120 euro? :) Daar zou ik me op kunne uitleven, riva tuner/powerstrip enz enz !!!...

nog 1x offtopic, met SiSandra heb ik een preformance test gedaan, zei dat dat pci latency te hoog was , veranderen naar 64 of 32 stond op 200ofzo wat ik me kan herrineren, met powerstrip heb ik deze veranrderd maar toch ziet hij em nog voor de oude waarde, net of powerstrip geen effect heeft, weird :(

Verwijderd

9600pro blijft een leuke kaart, en kost ook geen drol..

en het komt idd wel voor dat kaarten gewoon "slijten" dit had ik ook met mijn geforce 3 ti 200..

conteroleer btw eerst je koeling nog is goed