Welk Heldesk programma aanschaffen?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-08 12:33
Beste Tweakers,

Hier op de zaak zijn we op zoek naar een goed Helpdeskprogramma.
Nu heb ik er niet zo veel verstand van en zou niet echt weten in welke richting ik moet zoeken. Ik heb een aantal punten die in het pakket zitten en die er echt in moeten.

- Taal: Engels
- Prijs: haalt niet uit (liefst zo goedkoop mogelijk al haalt het niet uit)
- Gebruik: Offline of Online (haalt niet uit want het pakket kan op de terminal
server komen)
- Het pakket moet geschikt zijn om softwareproblemen te melden.
- Het pakket moet SLA's (Service Level Agreements) ondersteunen.
- De aangemelde helpdesk aanvragen moeten uitgedeeld kunnen worden aan
medewerkers.
- Als een aanvraag niet op tijd wordt opgepikt, moet hiervan een melding worden
gegeven.
- We moeten rapportages kunnen uitdraaien.

Ik hoop dat iemand met een paar voorstellen komt.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Lotus Notes ?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
wat dacht je hiervan :?

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 02-11-2004 10:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
Heb je al naar Topdesk gekeken?

• Vinnie84
Ik heb zelf al met Topdesk gewerkt en moet zeggen dat het een erg lekker en gemakkelijk programma is. We maken hier software voor verschillende bedrijven en we willen dat de problemen gelijk kunnen worden gemeld.
Het gaat niet om al te veel klanten en we zouden alleen de punten nodig hebben die ik net genoemd heb. Het moet ook niet uitgebreider worden eigenlijk want we kunnen niet een fortuijn uitgeven.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wij gebruiken topdesk. Bevalt goed.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vinnie84 schreef op 02 november 2004 @ 10:50:
We maken hier software voor verschillende bedrijven en we willen dat de problemen gelijk kunnen worden gemeld.
We gebruiken hier een eigen stukje software om bugs te tracken (ook voor klanten). Compleet webbased en in ASP / MSSQL geschreven. Werkt toppie, maar is lang niet zo uitgebreid als de "grote jongens". Daar willen we wel naar toe, daarom wordt er regelmatig aan gesleuteld. Leuk en leerzaam projectje ;)

Het is iig Engels, je kunt software problemen melden, is helaas niet offline (maar dat valt te knutselen), ondersteunt (nog) geen SLA's, bugs kunnen worden toegekend aan devvers, rapportages zijn (nog) beperkt...

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 02-11-2004 10:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• Vinnie84
@RobIII

Heb je hier misschien een demo versie van? Hebben jullie een site waar informatie is te vinden?

Het pakket hoeft niet uitgebreid te zijn. Het zijn echt alleen die punten, meer niet.
Het moet alleen een beetje betaalbaar zijn want bv. Topdesk vindt ik zelf wel prijzig. Al moet ik zeggen dat het wel een Top programma is...

Iemand andere (goedkopere) alternatieve?

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vinnie84 schreef op 02 november 2004 @ 11:06:
@RobIII

Heb je hier misschien een demo versie van? Hebben jullie een site waar informatie is te vinden?

Het pakket hoeft niet uitgebreid te zijn. Het zijn echt alleen die punten, meer niet.
Het moet alleen een beetje betaalbaar zijn want bv. Topdesk vindt ik zelf wel prijzig. Al moet ik zeggen dat het wel een Top programma is...

Iemand andere (goedkopere) alternatieve?
Pff....Daar vraag je wat. Om een mooi helpdesk systeem te maken zou je deze "bugs tracker" moeten koppelen met een soort "knowledge base". Ook deze hebben we intern ontwikkeld en het geheel kun je beschouwen als een helpdesk systeem.

Helaas heb ik geen demo's online staan, en de versies die wel online staan bevatten helaas nogal wat gevoelige informatie. Ik kan je dus (momenteel) helaas niet helpen... Ik ben al langer van plan een keer een demo van beide online te gooien om zo demo's weg te geven, maar dat komt er nooit van. We hebben 2 alinea's eraan gewijd op onze website, maar daar staat niet veel meer in dan wat ik hierboven al vertelde. 't Is dus allemaal nogal "moeilijk moeilijk" om je nu goed te kunnen helpen, hoewel ik dat toch graag zou doen... Zodra ik wat online heb staan zal ik 't hier even melden, maar "don't hold your breath" ;)

Over mij

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:07

Haan

dotnetter

offtopic:
vraag even een titelfix aan, HELdesk is niet waar je klanten op zitten te wachten ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Vinnie84
Oke bedankt voor de info! Alvast succes met de verdere ontwikkeling van je pakket! Ik hoop dat ik nog wat hoor van de rest....

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vinnie84 schreef op 02 november 2004 @ 11:28:
Oke bedankt voor de info! Alvast succes met de verdere ontwikkeling van je pakket! Ik hoop dat ik nog wat hoor van de rest....
...ben NU bezig een demo online te knallen :Y)
Hij staat er al, maar moet effe wat dingetjes "dichttimmeren" omdat er b.v. een "automatische mailmodule" in zit (en die wil je niet iedere scheet laten mailen als je zit te testen, en om "spammers" te weren :Y) )

Verder moet ik er wat "Demo projecten" in zetten en wat Demo cases...etc... you get my drift ;)

[ Voor 41% gewijzigd door RobIII op 02-11-2004 11:50 ]

Over mij

• Vinnie84
Oke mooi dank je wel. Ik hoop dat het wat is! Ik kan vanmiddag je pakket testen.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vinnie84 schreef op 02 november 2004 @ 11:49:
Oke mooi dank je wel. Ik hoop dat het wat is! Ik kan vanmiddag je pakket testen.
Sjek je meel ;)
Voor de andere tweakers: Ik heb een demo van beide online gezet. Omdat ik niet van plan ben hier te gaan spammen kan ik alleen maar zeggen: Mail me op
r.janssen[at]combat[dot]cc (cc en geen nl ja! :X ) mocht je ook intresse hebben.

Disclaimer: Deze post is expliciet niet commercieel van aard, beide producten zijn wat mij betreft gratis te verkrijgen. Ik wil alleen niet iedereen zomaar toegang geven. A vanwege het /GoT effect en B vanwege het overzicht wat er mee gebeurd.

[ Voor 66% gewijzigd door RobIII op 02-11-2004 13:06 ]

Over mij

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Voor de TopicStarter, over dit onderwerp zijn meer dan genoeg topics te vinden en je topicstart getuigd niet van veel eigen onderzoek. Het lijkt me verstandig dat je eerst even zoekt op het forum voor je hier een topic over opent :) [search=helpdesk software] moet je al een eind op weg helpen :)
RobIII schreef op 02 november 2004 @ 12:05:
[...]

Disclaimer: Deze post is expliciet niet commercieel van aard, beide producten zijn wat mij betreft gratis te verkrijgen. Ik wil alleen niet iedereen zomaar toegang geven. A vanwege het /GoT effect en B vanwege het overzicht wat er mee gebeurd.
Toch is deze manier van gebruik van het forum niet geheel de manier waarop we het graag zouden willen zien. Als je graag je product wil uitbrengen moet je dat gewoon doen en kun je er een topic op GoT over openen.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.